کد خبر : 1618568 | 29 خرداد 1398 ساعت 01:14 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

فرصتی برای شناخت؛

حالت تکراری مجیدی؛ دست به سینه(عکس)

فرهاد مجیدی که مسئولیت بسیار سختی را برای شکستن طلسم ۴۴ ساله صعود به المپیک برعهده گرفته، این روزها فقط در حال تماشای عملکرد بازیکنانی است که به اردوی امیدها فراخوانده است.

حالت تکراری مجیدی؛ دست به سینه(عکس) 

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال امید ایران زیر نظر فرهاد مجیدی اولین تمرین خود را روز شنبه هفته‌ای که به انتهای آن رسیدیم آغاز کرد و تا روز پنجشنبه هم بازیکنان زیر نظر جانشین کرانچار  به کار خود ادامه می دهند.

 

در این اردو فرهاد مجیدی از ۵۵ بازیکن دعوت به عمل آورده که در دو گروه خود را به کادر فنی امید معرفی کردند.

 

1413843

 

دسته اول لیستی ٢۵ نفره بودند و بیشتر از بازیکنانی تشکیل می شد که جایی در لیست نهایی کرانچار که در مورد نفرات تیمش به جمع بندی رسیده بود، نداشتند؛ پس مجیدی از آنها خواست تا به اردو بیایند تا شرایط آنها را از نزدیک زیر نظر بگیرد. این ٢۵ نفر طی سه روز زیر نظر مجیدی تمرین کردند تا اینکه روز سه شنبه نوبت به دسته دوم رسید.

 

دسته دوم که از روز سه شنبه کار خود را آغاز کردند و صبح پنج شنبه کارشان در اولین اردو با مجیدی خاتمه می یابد، اکثریت آنها بازیکنان مدنظر کرانچار بودند و البته برخی چهره ها نظیر عارف غلامی که سرمربی سابق تیم امید دیگری نظری روی آنها نداشت.

 

1413844

 

مجیدی که اولین تجربه جدی سرمربیگری خود را پس از پنج جلسه حضور روی نیمکت آبی ها پس از اخراج شفر در روزهای پایانی لیگ هجدهم، سپری می کند، مطابق انتظار در سه جلسه تمرینی با گروه اول از آنها می خواست تا بلافاصله پس از گرم کردن به فوتبال درون تیمی بپردازند؛ درخواستی که منطقی به نظر می رسید و برای شناخت بیشتر بازیکنان بود.

 

نکته جالب توجه اینکه وقتی روز سه شنبه تمرین تیم امید با نفرات اصلی نظیر قائدی، نورافکن، شکاری، آزادی، مهدی خانی و سایر بازیکنان آغاز شد، باز هم مجیدی فوتبال درون تیمی میان آنها ترتیب داد تا عملکرد آنها و میزان آمادگی اشان را خودش از نزدیک زیر نظر بگیرد.

 

1413846

 

مجیدی که این روزها فقط فرشاد ماجدی را در کنار خود به عنوان دستیار می بیند و محمد حبیبی مربی گلرهای رده های پایه فوتبال ایران را به صورت موقتی در اختیار دارد، در چهار روز گذشته ژستی مشابه را در تمرینات تکرار کرده و آن هم مشاهده عملکرد بازیکنان است.

 

البته مجیدی که انرژی جوانی و انگیزه و اعتماد به نفس زیادی برای المپیکی کردن تیم امید و شکستن طلسم ۴۴ ساله دارد، در طول تمرینات پا به پای بازیکنان امید می دود و وقتی اشتباهی از آنها سر می زند، به سمتشان می رود و در مورد نحوه اتخاذ تصمیم درست تر به آنها توضیح می دهد.

 

1413848

 

مجیدی تازه کارش با امیدها برای رسیدن به هدفی سخت شروع شده؛ او در پایان این اردو لیست ۵۵ نفره خود را به احتمال فراوان به ٣٠ نفر کاهش خواهد داد تا بتواند در اردوهای بعدی با اضافه شدن دو دستیار اسپانیایی و ایتالیایی که خبرش را در اولین مصاحبه اش در اختیار رسانه ها قرار داد، کارها و برنامه های تاکتیکی اش را پیش ببرد و تمریناتش را هدفمندتر دنبال کند.

 

1413849

 

1413850

 

1413851

دیدگاه‌ها