کد خبر : 1623333 | 21 تیر 1398 ساعت 17:45 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

با قراردادی پنج ساله

رسمی؛ آنتوان گریزمان به بارسلونا پیوست

باشگاه بارسلونا دقایقی پیش اعلام کرد که آنتوان گریزمان را با قراردادی تا سال 2024 به خدمت گرفته است.

رسمی؛ آنتوان گریزمان به بارسلونا پیوست

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام پس از حرف و حدیث های بسیار آنتوان گریزمان به بارسلونا پیوست. اتفاقی که قرار بود یک سال زودتر رخ دهد ولی ستاره فرانسوی ترجیح داد قراردادش با اتلتیکو را تمدید کند اما او حالا با قراردادی 5 ساله برای بارسا بازی خواهد کرد. رقم انتقال نیز 120 میلیون یورو است.

 

 

1418891

 

 

نکته جالب بند فسخ 800 میلیون یورویی گریزمان است که او را از این حیث، بالاتر از لیونل مسی با بند فسخ 700 میلیون یورو قرار می دهد.

در واقع بارسلونا و آنتوان گریزمان از زمستان گذشته به توافق رسیده بودند و همین موضوع باعث اختلاف بین دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکو مادرید شد.

 

ورود وکلای گریزمان به دفتر لالیگا برای پرداخت بند فسخ او

1418872

 

 

از اول جولای، رقم فسخ قرارداد گریزمان به 120 میلیون یورو کاهش یافت ولی بارسا قصد داشت از راه مسالمت آمیز و پس از مذاکره مستقیم با اتلتیکو اقدام به جذب گریزمان کند و در این صورت مجبور به پرداخت مالیات بسیار کمتری می شد اما مذاکرات خیلی زود با اختلاف همراه شد و پس از بیانیه تند باشگاه اتلتیکو مشخص بود که دیگر راهی برای بارسا جز پرداخت بند فسخ گریزمان وجود ندارد.

اتلتیکو که از توافق بدون هماهنگی گریزمان و بارسا آگاه شده بود، راه به روی هرگونه مذاکره را بست و در نهایت بارسا مجبور شد تا بند فسخ گریزمان را فعال کند.

 

 

1418890

 

 

وکلای گریزمان ساعتی پیش وارد دفتر اتحادیه لالیگا شدند تا 120 میلیون یورو رقم فسخ موکل شان را پرداخت کنند. با نهایی شدن این کار، ستاره فرانسوی رسما از اتلتیکو جدا شد و مسیر برای امضای قرارداد او با بارسا فراهم شد.

گریزمان سال 2014 از سوسیداد به اتلتیکو پیوست و سال های خوبی را با این تیم پشت سر گذاشت و بهترین گلزن تیمش در فصول اخیر بود. او حالا برای جاه طلبی های بیشتر راهی بارسلونا شده؛ در حالی که برای این انتقال حاضر شد تا از دستمزد 24 میلیون یورویی خود چشم پوشی کرده و تنها 17 میلیون یورو در سال دریافت کند.

او البته ستاره محبوبی بین هواداران بارسا نیست چرا که سال گذشته پس از توافق با بارسلونا زیر قول خود زد و با اتلتیکو مادرید تمدید کرد. گریزمان چند ماه پیش در نوکمپ مورد اعتراض هواداران بارسا نیز قرار گرفت ولی بسیاری معتقدند با چند گل و ارائه بازی های تاثیرگذار، می تواند وارد قلب هواداران بارسلونا شود.

 

 

دیدگاه‌ها