کد خبر : 1618932 | 30 خرداد 1398 ساعت 19:59 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روزنامه شهروند از کمپین ورزش سه

روزنامه شهروند به کمپین ورزش سه برای کمک به بازسازی مناطق سیل زده پرداخت و گزارشی در این باره منتشر کرد.

گزارش روزنامه شهروند از کمپین ورزش سه

به گزارش "ورزش سه"، کمپین «ستاره ها» که حالا ورزش دوستان کاملا با آن آشنا شده اند، از چند هفته قبل توسط ورزش سه برای کمک به بازسازی مناطق سیل زده اعلام موجودیت کرد و در مدت کوتاهی، با استقبال بسیاری از ورزشکاران و حتی اهالی سینما مواجه شد.

 

از مدیرعامل سابق استقلال تا آقای گل تیم پرسپولیس، خانم گل بانوان، بازیگران مختلف و... به این کمپین پیوستند و بی دریغ کمک های خود را برای کمک به سیل زدگان استان های مختلف در اختیار هلال احمر گذاشتند.

 

روزنامه شهروند نیز در شماره امروز خود به این کمپین پرداخت و با تیتر «ستاره ها آستین بالا می زنند» گزارشی در این خصوص منتشر کرد و نکات مختلفی را در این خصوص نوشت.

 

1414160

 

از جمله نکاتی که نورا بیگ نویسنده این گزارش به آن اشاره کرده، ملحق شدن سپند امیر سلیمانی به عنوان اولین هنرمند به این کمپین است. نکته دیگر این که پرویز پرستویی علی رغم دعوت امیر قلعه نویی در ابتدای ایجاد پویش، هنوز به آن واکنشی نشان نداده است.

 

همچنین زمان کمپین ورزش سه مورد توجه شهروند قرار گرفته است. بر اساس این گزارش، از 22 اردیبهشت ماه تا 6 ماه پس از آن، کمپین ستاره ها ادامه خواهد داشت و انتظار می رود هنرمندان و ورزشکارانی که همیشه قلبشان برای مردم ایران می تپد، در روزهای آتی به آن ملحق شوند.

 

دیدگاه‌ها