کد خبر : 1618955 | 30 خرداد 1398 ساعت 21:50 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

کولاکوویچ: خاطرات خوبی از اردبیل داریم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از آخرین تمرین ملی پوشان در نشست خبری حاضر شد.

کولاکوویچ: خاطرات خوبی از اردبیل داریم

به گزارش "ورزش سه"، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در آستانه دیدارهای هفته چهارم مسابقات لیگ ملت های والیبال تصریح کرد: از حضور در اردبیل خوشحال هستم زیرا خاطرات خوبی از این شهر دارم. همه بازی ها برای ما سخت است و کسب پیروزی در هر مسابقه حتی اگر میزبان باشیم، سخت است و این تمام حرف من خواهد بود.


وی در ادامه درباره وضعیت موسوی برای حضور در این هفته از مسابقات عنوان کرد: موسوی مشکل مصدومیت داشت اما نام او در لیست است و مقرر شد به ما کمک کند. ممکن است بازی اول را از دست بدهد اما او بازیکنی است که قرار است خود را به شرایط برساند تا ما را کمک کند. اگر بتواند  کمک کند خیلی خوب است و اگر نتواند به ما کمک کند، مسعود غلامی و اصغر مجرد برای او جانشین های خوبی هستند.


سرمربی تیم ملی درباره وضعیت معنوی نژاد اضافه کرد: او در ژاپن دچار مصدومیت شد اما برگشته تا به ما کمک کند.  صرفا این نیست که بخواهیم برابر مدافعان قد بلند از او استفاده کنیم و او بازیکن خوبی است و شرایط مسابقه را دارد.


او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی می تواند کار صعود را در اردبیل تمام کند، تشریح کرد: از ابتدا تا پایان بازی های سختی را پیش رو داریم. استرالیا را سال گذشته بردیم اما بازی سختی داشتیم. فرانسه از بهترین های دنیا است و هر چند بازیکنان اصلی را به همراه ندارد اما هر بازی برای ما سخت خواهد بود. ما بازی به بازی تلاش می کنیم و باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها