کد خبر : 1625817 | 02 مرداد 1398 ساعت 02:03 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

جانلوکا زامبروتا:

هواداران یوونتوس رویای خرید نیمار را دارند

جانلوکا زامبروتا، مدافع سابق یوونتوس، معتقد است که هواداران این تیم رویای دیدن نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، را در پیراهن بیانکونری دارند.

هواداران یوونتوس رویای خرید نیمار را دارند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پاریسی تایید کرد که نیمار مایل است این باشگاه را ترک کند و گفته می شود این ستاره برزیلی قصد دارد به بارسلونا برگردد. اما شایعاتی در مورد علاقه یوونتوس برای خرید این ستاره برزیلی شنیده می شود و گفته می شود آنها حاضرند پائولو دیبالا و بلیز ماتوئیدی را نیز به عنوان بخشی از مبلغ این انتقال به پی اس جی واگذار کنند.

زامبروتا معتقد است که این انتقال می تواند دردسرهایی هم ایجاد کند اما تایید کرد که طرفداران یوونتوس رویای چنین خریدی را در سر دارند.

او به خبرنگاران گفت:" هواداران یوونتوس و طرفداران فوتبال در ایتالیا به طور کلی، رویای دیدن نیمار در سری آ را دارند.

 

 

1421364

 

این، بعد از انتقال کریس رونالدو، یک انتقال بزرگ دیگر از نظر بازاریابی برای فوتبال ایتالیاست. با حضور نیمار، یوونتوس به یکی از 5 باشگاه بزرگ دنیا تبدیل می شود. برند یووه در دنیا خیلی بزرگ می شود.

کار راحتی نیست اما احتمال بازگشت نیمار به بارسا را هم دشوار می بینم؛ هرچند در دنیای فوتبال، بازگشت های معروفی وجود دارد. آخرین آن بازگشت بوفون به یوونتوس بعد از دوره کوتاهش در پی اس جی است. من همچنین بازگشت کاکا و شوچنکو به میلان را به یاد می آورم."

دیدگاه‌ها