کد خبر : 1613231 | 01 خرداد 1398 ساعت 12:35 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

پتر چک: فقط به قهرمانی در اروپا با آرسنال فکر می‌کنم

پتر چک، دروازه‌بان آرسنال در آستانه دیدار تیمش با چلسی در فینال لیگ اروپا گفت درباره آینده‌اش هیچ تصمیمی نگرفته و تمام حواسش صرفاً به فینال لیگ اروپا معطوف است.

پتر چک: فقط به قهرمانی در اروپا با آرسنال فکر می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، با وجود شایعات اخیر درباره اینکه پتر چک، دروازه‌بان آرسنال در پایان فصل جاری به باشگاه سابقش چلسی بازخواهد گشت تا در این باشگاه پستی مدیریتی به عهده بگیرد، چک این شایعات را تکذیب کرده و گفت درباره آینده‌اش هیچ تصمیمی نگرفته و در حال حاضر همه حواسش به فینال لیگ اروپا و بازی مقابل چلسی معطوف است.

 

پتر چک بعد از یک دهه بازی با پیراهن آبی چلسی در سال 2015 به حریف همشهری این تیم آرسنال منتقل شد و از آن زمان تا امروز برای توپچی‌ها بازی می‌کند. این دروازه‌بان 37ساله از زمان انتقال به آرسنال با این تیم یک بار قهرمان جام حذفی و دو بار قهرمان جام اتحادیه شده است.

 

1373220

 

اما اخیراً شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه چک قصد دارد هفته آینده بعد از حضور در فینال لیگ اروپا که بین آرسنال و چلسی برگزار می‌شود، دستکش‌ها را بیاویزد و بعد از آن به باشگاه سابقش چلسی برخواهد گشت تا در این باشگاه پستی مدیریتی به عهده بگیرد.

 

چک اما می‌گوید تصمیم او در این باره هنوز قطعی نشده و این مسائل به هیچ وجه روی نحوه حضور و عملکرد او در فینال لیگ اروپا تاثیر نخواهد داشت.

 

چک با انتشار یک توئیت نوشت:" در مورد خبرهایی که امروز منتشر شده، همینطور که قبلاً گفته‌ام باید تکرار کنم که من بعد از انجام آخرین بازی‌ام در فینال لیگ اروپا درباره آینده‌ام تصمیم خواهم گرفت. ولی در حال حاضر تمام حواس من به قهرمانی در لیگ اروپا با آرسنال معطوف است".

 

 

دیدگاه‌ها