کد خبر : 1611857 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 11:50 | 998 بازدید | 0 دیدگاه

رئیس اتلتیکو: از تصمیم گریزمان ناراحت و متعجب شدم

رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، سرزو می‌گوید از تصمیم آنتوان گریزمان ستاره تیمش برای جدایی از این تیم متعجب و ناراحت شده است.

رئیس اتلتیکو: از تصمیم گریزمان ناراحت و متعجب شدم

به گزارش "ورزش سه"، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، انریک سرزو، می‌گوید از تصمیم آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی تیمش برای ترک این باشگاه متعجب و ناراحت شده است. گریزمان روز سه‌شنبه اعلام کرد این فصل آخرین فصل حضور او در اتلتیکو خواهد بود. باشگاهی که گریزمان از سال 2014 پس از ترک رئال سوسیداد به آن پیوسته بود.

 

1406349

 

این روزها شایعات زیادی درباره انتقال قریب‌الوقوع گریزمان به بارسلونا مطرح است و این در حالی است که ستاره ملی‌پوش فرانسوی سال گذشته قرارداد خود را با اتلتیکو تا سال 2023 تمدید کرده بود.

 

سرزو که مدعی است از شنیدن تصمیم ناگهانی گریزمان شگفت‌زده و ناراحت شده در این باره گفت:" خیلی ناراحت شدم. شنیدن این خبر ناامیدم کرد. من فکر می‌کردم آنتوان در اتلتیکو آینده خیلی درخشانی خواهد داشت و با پیراهن اتلتیکو افتخارات و قهرمانی‌های بزرگی بدست خواهد آورد".

 

رئیس باشگاه اتلتیکو در ادامه گفت:" مشکل این است که همه فقط به خودشان فکر می‌کنند. ما به تصمیم او احترام می‌گذاریم. هم من و هم هواداران اتلتیکو تصمیم او را محترم می‌دانیم. برای همین هر جا که برود برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم. یکی می‌رود و یکی می‌آید. زندگی همین است".

 

 

دیدگاه‌ها