کد خبر : 1612567 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 14:27 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با ایبار

واکنش والورده به احتمال پیوستن گریزمان به بارسا

این روزها شایعات انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا، یکی از سوژه های داغ رسانه های اسپانیا محسوب می شود.

واکنش والورده به احتمال پیوستن گریزمان به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، گریزمان چند روز پیش در پیامی ویدیویی تایید کرد که در پایان فصل از اتلتیکو جدا می شود؛ ولی حاضر نشد مقصد بعدی خود را فاش کند. از بارسا به عنوان تیم بعدی ستاره فرانسوی نام برده می شود؛ ولی طبق ادعای منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا، بازیکنان مخالف این انتقال هستند و باید دید در نهایت سران باشگاه چه تصمیمی خواهند گرفت.

 

 

1406614

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا که در نشست خبری بازی با ایبار شرکت کرده بود، در پاسخ به سوالی در مورد انتقال گریزمان و اینکه او در ترکیب بارسا چه نقشی خواهد داشت، چنین گفت:« همیشه گفته ام که گریزمان بازیکن خوب و باکیفیتی است؛ اما الان در مورد احتمالات و اینکه او به جمع ما اضافه خواهد شد یا خیر، حرف می زنیم. البته تماس هایی گرفته شده و این تماس ها در جریان است اما هر زمان پیوستن او قطعی شد، در مورد نقش او در تیم نیز صحبت خواهیم کرد. همیشه در مورد نقل و انتقالات و شایعاتش، سوالاتی از من پرسیده می شود؛ ولی الان جوابی برای آنها ندارم؛ چرا که تمرکز من روی بازی با ایبار و سپس فینال کوپا دل ری است.»

 

والورده در مورد ایبار گفت:« آنها نه دغدغه سقوط دارند و نه کسب سهمیه ولی ایبار تیمی جدی و بابرنامه است و مطمئنم که در حضور هوادارانش، کار را برای ما سخت می کند. من چنین بازی هایی را دوست دارم. بازی هایی که بازیکنان را به چالش می کشد. ما می توانیم از بازی با ایبار، به عنوان یک محک خوب برای فینال کوپا دل ری(شنبه 11 خرداد برابر والنسیا) استفاده کنیم.»

 

 

1401340

 

 

سرمربی بارسا در ارزیابی خود از فصل جاری گفت:« قطعا فصل خوبی داشته ایم. ما ابتدای فصل، سوپرکاپ اسپانیا را فتح کردیم و چند هفته به پایان نیز قهرمان لالیگا شدیم؛ ولی متاسفانه حذف از لیگ قهرمانان، به اندازه کافی روی این موفقیت ها سرپوش گذاشت.

ما می توانیم در کوپا دل ری نیز قهرمان شویم و فصل را با یک جام دیگر به اتمام برسانیم. تا ماه می شانس قهرمانی در همه جام ها را داشتیم و نباید ناراضی باشیم.  تحت هر شرایطی ارزیابی من از این فصل مثبت است.»

 

دیدگاه‌ها