کد خبر : 1624737 | 27 تیر 1398 ساعت 21:01 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

در حاشیه کلاس توجیهی ناظران داوری

ممبینی: مسئولیت ناظران حتی از داوران هم بیشتر است

رئیس کمیته داوران می گوید هدف اصلی این دوره بالا بردن سطح آگاهی و میزان دانش ناظران است.

ممبینی: مسئولیت ناظران حتی از داوران هم بیشتر است

به گزارش "ورزش سه"، هدایت ممبینی رئیس کمیته داوران فدراسیون در حاشیه برگزاری کلاس توجیهی ناظران داوری فوتبال در ابتدا گفت: در حال حاضر افرادی در این دوره حضور دارند در تاریخ داوری افتخاری برای جامعه داوری کشور هستند و من از  این بابت خیلی خوشحال هستم. در شروع فصل جدید مطمئنا چالش های داوری بیشتر خواهد شد و شما به عنوان یک ناظر می توانید کمک بسزایی کنید مسئولیت شما حتی از داوران هم بیشتر است.


وی در ادامه‌ بیان‌ کرد: کلاس توجیهی ناظران داوری فوتبال پیش از شروع فصل را به منظور یکپارچگی، هماهنگ سازی و ارتقاء سطح هرچه بیشتر ناظران برگزار کردیم. این کلاس با حمایت فدراسیون فوتبال و با حضور مدرس برجسته فیفا والنتین ایوانواف در حال برگزاری است که البته باید از  وی به جهت حضورشان در این کلاس تشکر کنم.


رئیس کمیته داوران و عضو هیات رئیسه فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد: هدف اصلی از برگزاری دوره های توجیهی این است که ناظران به صورت هماهنگ و یکپارچه عملکرد داوران را زیر نظر داشته باشند. پیشرفت داوری در فوتبال، فوتسال و  فوتبال ساحلی منوط به توجه ناظران است . به هر حال برگزاری چنین دوره هایی باعث تعامل هرچه بیشتر بین داوران و ناظران بازیها می شود تا به وسیله آن وظایف شان را در کنارهم و به درستی انجام دهند. در واقع هدف اصلی این دوره یکپارچگی، یک نواختی و بالا بردن دقت نظر ناظران است.

دیدگاه‌ها