کد خبر : 1625496 | 31 تیر 1398 ساعت 16:19 | 992 بازدید | 0 دیدگاه

مجمع عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار شد

داورزنی: فداکاری آفرودکاران باعث نجات جان مردم شد

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به منظور بررسی عملکرد اجرایی و مالی فدراسیون در سال ۱۳۹۷ برگزار شد .

داورزنی: فداکاری آفرودکاران باعث نجات جان مردم شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، این مراسم از ساعت ۱۴ با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و خیر مقدم دبیر مجمع به حاضرین آغاز شد و سپس حسابرس مستقل ، خزانه دار و بازرس هر کدام گزارش های مالی سال ۹۷ را ارائه دادند . پس از انجام گزارش و توضیحات صیدانلو رئیس فدراسیون ، حاضرین عملکرد سال ۹۷ فدراسیون را تائید و تصویب کردند . سپس برخی از شرکت کنندگان ضمن ارائه پیشنهادها و نقطه نظرات خود ، در جلسه از معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی خواستار کمک بیشتر بودجه ای وزارت ورزش به فدراسیون و متعاقب آن به هیات های استانی شدند که با قول مساعد داورزنی همراه شد . در نهایت مجمع عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی پس از سه ساعت خاتمه پیدا کرد .


صیدانلو: با توجه به علاقمندی روز افزون جوانان و نوجوانان نگاه باید به این رشته تغییر کند


صیدانلو طی سخنانی در مجمع در مورد عملکرد فدراسیون گفت : جهش خوبی در سال های ۹۵ و ۹۶ در ابعاد مختلف از جمله در بخش حرفه ای و قهرمانی داشته ایم و به تعهدات مالی خود با وزارت ورزش نیز جامه عمل پوشانده ایم ، وی گفت : ضمن افزودن چند رشته جدید ، تعداد راندهای برخی از رشته ها را افزایش داده ایم و در سال ۹۶ در بخش برون مرزی نیز حضوری چشمگیر در مقایسه با سال های قبل داشتیم ، اما سال گذشته با توجه به شرایط اقتصادی کشور اوضاع کاملا متفاوت بود و در بخش واردات تجهیزات هم طبیعی بود ورزشکاران و فدراسیون به مشکل بر خوردند و درآمدزایی هم سخت شد . در همین حال فدراسیون همسو با سیاست های وزارت ورزش و مقام عالی وزارت برنامه هایش را به سمت همگانی کردن و بالا بردن سطح کیفی مسابقات پیش برد .


محمود صیدانلو در ادامه افزود : علی رغم همه این مسایل ، موفق به اجرایی و عملیاتی کردن ۹۰ درصد تقویم برنامه های خود شدیم .  رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اشاره به موفقیت کارتینگ سواران ایران در تورنمنت های بین المللی و دانشگاهی گریزی هم به حل مشکلات مالی فدراسیون برای سال جدید زد و گفت : با توجه بدهی انبوه و همچنین مالیات سنگین تحمیل شده از گذشته بخش اعظمی از بدهی ها را پرداخت کردیم و بخشی هم به شکل تهاتری در تعامل و با حسن نیت مهندس کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و تجهیز جبران شد ولی هنوز درگیر حل برخی از مشکلات گذشته هستیم .


محمود صیدانلو در بخش پایانی صحبت هایش خطاب به معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی خواستار تعادل بخشی نگاه مسئولان ورزش با توجه به تغییرات ذائقه ای جوانان و نوجوانان در گذر زمان به رشته های مختلف ورزشی شد و عنوان داشت : رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی هم اکنون شرایطی کاملا متفاوت با دهه های پیش در کشورما دارد و جذابیت بالای این ورزش به گونه ای است که هم اکنون از خیلی از رشته های ورزشی جلو زده و با امکانات موجود نمی توان پاسخگوی مطالبات روز افزون نوجوانان و جوانان و گرایش همه جانبه آنان به رشته های مختلف این ورزش بود و می طلبد کارشناسی جدیدتری از سوی مسئولین وزارت ورزش صورت پذیرد.


داورزنی : فداکاری آفرودکاران در سیل امسال باعث نجات جان مردم شد


معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای ورزش در ادامه مجمع عمومی سالیانه با اشاره به علاقمندی و گرایش روز افزون نوجوانان و جوانان به رشته های مهیچ و پرهیجان موتورسواری و اتومبیلرانی در سال های اخیر گفت : وظیفه همه ماست که از این فرصت استفاده کرده و شرایط لازم و تجهیزات مد نظر را برای آنان فراهم آوریم .


محمدرضا داورزنی با تقدیر از امداد رسانی آفرودکاران در سیل ویرانگر ابتدای سال عنوان داشت : خودم از نزدیک در بسیاری از مناطق سیل زده در شمال و جنوب کشور شاهد تلاش و فداکاری آفرودکارانی بودم که با اتومبیل های شخصی خود با هماهنگی فدراسیون و هیات های استانی در مناطق صعب العبور به کمک مردم شتافتند و با از خود گذشتگی دل به دریا زدند و با هماهنگی سایر نهادهای مربوطه در امدارسانی سهیم و باعث نجات جان مردم شدند که این حضور بموقع از تلفات بیشتر جلوگیری کرد .


وی افزود : از دولت و مسئولان صمت و خودروسازان داخلی می خواهم که در زمینه ساخت و وارد کردن ماشین های آفرود با فدراسیون همکاری کنند و نباید به بهانه عدم واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی بخشی از علاقمندان به اتومبیلرانی و همچنین کشور را از این وسیله مورد نیاز در مواقع بحرانی محروم سازند .


معاون ورزش قهرمانی با تاکید مجدد براقداماتی که باید برای ایجاد امکانات بیشتر برای علاقمندان به موتورسواری و اتومبیلرانی صورت پذیرد از نقش پررنگ تر بخش خصوصی با کمک دولت یاد کرد و اظهار داشت : در این زمینه وزارت ورزش و فدراسیون رایزنی هایی را در حال انجام دادن با نهادهای مرتبط با دولت هستند تا بتوانند موانع موجود را در راه گسترش این ورزش بر طرف کنند.

 

دیدگاه‌ها