کد خبر : 1618194 | 27 خرداد 1398 ساعت 11:20 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض سرمربی پاراگوئه به حضور قطر و ژاپن در کوپا

ادواردو بریزو، سرمربی تیم ملی پاراگوئه بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل قطر می‌گوید تنها کشورهای قاره آمریکای جنوبی باید در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا شرکت کنند.

اعتراض سرمربی پاراگوئه به حضور قطر و ژاپن در کوپا

به گزارش "ورزش سه"، قطر، قهرمان جام ملتهای آسیا که امسال به همراه ژاپن به عنوان مهمان در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا حضور دارد دیشب موفق شد در اولین بازی خود در این تورنمنت در مقابل تیم ملی پاراگوئه با هدایت ادواردو بریزو به تساوی 2-2 دست یابد. اما سرمربی پاراگوئه بعد از این بازی از حضور دو تیم آسیایی در این رقابتها انتقاد کرد و گفت کوپا آمه‌ریکا باید تنها مختص کشورهای آمریکای جنوبی باشد نه تیمهایی از قاره‌های دیگر.

 

این در حالی است که کانمبول، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی سابقه دعوت از تیمهایی از قاره‌های دیگر برای حضور در کوپا آمه‌ریکا به عنوان مهمان را دارد و از هم‌اکنون اعلام شده که تیم ملی استرالیا در رقابتهای کوپا آمه‌ریکای 2020 که با میزبانی مشترک کلمبیا و آرژانتین برگزار خواهد شد شرکت می‌کند.

 

1413528

 

اما بریزو سرمربی پاراگوئه بعد از تساوی دیشب تیمش مقابل قطر که در شهر ریو دو ژانیرو و در گروه B رقابتها اتفاق افتاد به خبرنگاران گفت:" به نظر من منطق حکم می‌کند که کوپا آمه‌ریکا تنها با حضور تیمهایی از قاره آمریکا برگزار شود".

 

سرمربی پاراگوئه در ادامه گفت:" اگر از کشورهای دعوت شده یعنی قطر و ژاپن بپرسید من معتقدم به جای دعوت از تیمهایی از قاره‌های دیگر باید به فکر برگزاری تورنمنتی باشیم که تیمهایی از کل قاره آمریکا در آن شرکت کنند، یعنی آمریکای جنوبی، مرکزی و شمالی".

 

بریزو در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" من تا حالا ندیده‌ام اروپا از تیمهای آمریکای جنوبی برای شرکت در جام ملتهای اروپا دعوت کند. اشتباه نکنید، شاید بعد از بازی امروز ما با قطر این حرف جالب به نظر نرسد ولی من معتقدم کوپا آمه‌ریکا باید با حضور تیمهای کانمبول و کونکاکاف برگزار شود که همه در یک تورنمنت به مصاف هم بروند".

 

دیدگاه‌ها