کد خبر : 1613302 | 01 خرداد 1398 ساعت 18:17 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

کسر قراردادها برای عبور از بحران مالی

سیاست جدید استقلال در فصل نقل و انتقالات

مدیران استقلال در تلاش هستند بازیکنان تیمشان را در آزمون وفاداری قرار بدهند تا آنها در سال سخت اقتصادی بخشی از قراردادشان را کسر کنند.

سیاست جدید استقلال در فصل نقل و انتقالات

 به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال برای این که بتواند به تعهدات خود نسبت به بازیکنان برای فصل بعد عمل کند دست به اقدامی جدید زده است.لیگ هجدهم در حالی روز دوشنبه برای استقلال رسما به پایان رسید که بازیکنان این تیم در پایان فصل تنها ۵۰ درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده اند و یکی از بدترین فصول مالی این باشگاه با کمترین درصد پرداختی رقم خورد.


البته یکی از دلایل اصلی که مدیران استقلال نتوانستند به تعهدات خود نسبت به بازیکنان عمل کنند این است که در حال حاضر کشور ایران با مشکلات مالی عدیده ای روبرو است. مدیران استقلال برای فصل تازه متاثر از همین شرایط و برای اینکه این‌بار بتوانند به تعهدات خود عمل کنند دست به اقدامی جدید زده و می‌خواهند رقم قرارداد بازیکنان را کمتر کنند تا قادر باشند در طول یک فصل سخت تعهداتشان را نسبت به بازیکنان عملی کنند.

 


این تصمیم البته برای بازیکنان استقلال چندان خوشایند نیست چرا که این رویه نه تنها پول بیشتری نسبت به فصل گذشته دستشان را نمی‌گیرد بلکه حالا آنها مجبورند از بخشی از خواسته های مالی خود بگذرند تا به حضور خود در این تیم ادامه بدهند.این تخفیفی است پیشنهاد شده از سوی باشگاه که البته گلایه بازیکنان را برانگیخته است چرا که  پذیرفتن این پیشنهاد برای بازیکنانی که در سطح بالا لیگ هجدهم را به پایان رسانده اند و پیشنهادهای اغواکننده از سایر تیم های لیگ برتری و حتی خارج از کشور دارند خیلی سخت است اما به هر حال مدیران استقلال فعلا راهی جز این ندارند چرا که اعتقاد دارند اگر بخواهند قرارداد بالا با بازیکنان امضا کنند باز هم نمی توانند به تعهدات خود عمل کنند و دوباره باشگاه با بدهی های جدیدی روبرو می شود.

 

دیدگاه‌ها