کد خبر : 1612569 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 14:32 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

در جلسه‌ای با حضور سرمربی و مدیرعامل؛

اهداف سایپا برای حضور در لیگ نوزدهم بررسی شد

صبح روز شنبه نشست سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان سایپا با مدیرعامل و مدیران ارشد باشگاه برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی باشگاه سایپا؛ جلسه مدیران ارشد باشگاه سایپا و سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه با حضور مصطفی مدبر، مدیرعامل، مرتضی فراهانی قائم مقام، احمد مددی معاون ورزش، حسین خوش نظر مدیر تیم و ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه برگزار شد.


مصطفی مدبر، مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در این نشست به بازآرایی و ساختارسازی به منظور ایجاد نسل جدیدی از بازیکنان با آتیه و جوان در فصل جاری تیم فوتبال تاکید کرد و در ادامه اظهار داشت: هدف تیم فوتبال بزرگسالان در فصل 99-98 حضور پرقدرت در لیگ برتر و کسب نتایج در خور و شایسته باشد، بر این اساس استفاده از بازیکنان مجرب در کنار دیگر بازیکنان جوان و خوش آتیه تیم قطعا به ایجاد تیمی پرقدرت و با صلابت و منسجم منجر خواهد شد.


مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در ادامه سخنان خویش بر شفاف سازی قراردادها، نظم وانضباط و اخلاق تیمی، احیاء روابط باشگاه سایپا و تیم فوتبال و ارتقا بیش از پیش جایگاه سایپا تاکید کرد.


در این جلسه ابراهیم صادقی نیز ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت باشگاه و کارمندان شرکت فرهنگی ورزشی سایپا اظهار داشت: امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد و زحمات باشگاه سایپا را در فصل آتی به بهترین نحو بدهم.


وی تصریح کرد: با همراهی باشگاه سایپا در فصل آینده یک تیم پرقدرت و آینده دار خواهیم ساخت تا فضا برای معرفی فوتبالیست های آتیه دار و با اخلاق به فوتبال ایران فراهم شود.


در خاتمه این جلسه ابراهیم صادقی به ارائه گزارش از روند فعالیت تیم در فصل 98-1397 و نقاط ضعف و قوت بازیکنان پرداخت تا سایپا با برنامه ریزی های مدون نوزدهمین لیگ برتر کشور را با حضور پرقدرت خود آغاز کند.

 

جلسه مدیران سایپا

 

جلسه مدیران سایپا

دیدگاه‌ها