کد خبر : 1625585 | 31 تیر 1398 ساعت 22:42 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

من گفتم هر طور شده باید باشی اما...

نکونام: مبعلی گفت اصلا به مربیگری علاقه ندارم!

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره جدایی ایمان مبعلی از این تیم توضیح داد.

نکونام: مبعلی گفت اصلا به مربیگری علاقه ندارم!

 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در اولین نشست خبری این باشگاه برای فصل جدید درباره خبر جدایی ایمان مبعلی از فولاد اظهار داشت:  شب قبل از اردوی سوم تیم، آقای مبعلی با من تماس گرفت و گفت با آقای رضایی مدیرعامل باشگاه صحبت کرده‌ام و نمی‌خواهم در کادرفنی حضور داشته باشم. خود من کاملا مخالف بودم و اعلام کردم هر طور که شده است باید بیایی ولی مبعلی اعلام کرد اصلا علاقه‌ای به مربیگری ندارد و نمی‌خواهد بیاید.

 

او افزود: فکر می‌کنم مشکلاتی که آقای مبعلی سال گذشته داشت، مزید بر علت شد که این اتفاقات رخ دهد. من و آقای مبعلی سال‌های سال کنار هم بازی و زندگی کرده‌ایم و واقعا از صمیم قلب او را دوست دارم زیرا از نظر فوتبالی و شخصتی فرد خوبی است. دوست داشتم کنار ما باشد ولی متاسفانه تصمیم گرفت و نیامد. اگر همین الان هم بیاید در به روی او باز است و می‌تواند کنار ما باشد. همین امروز من دوست دارم مبعلی کنار ما باشد.

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره جانشین ایمان مبلعی نیز عنوان کرد: قطعا یک نفر از خود خوزستان که مورد اطمینان و امین من باشد و او را بشناسم، انتخاب می کنم تا بتوانیم هم به یکدیگر کمک و هم برای موفقیت فولاد تلاش کنیم.

 

دیدگاه‌ها