کد خبر : 1625549 | 31 تیر 1398 ساعت 20:26 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

چه کسی ذوق آقاسعید را کور کرد!؟ (عکس)

سعید آذری را می توانیم به عنوان یکی از به روزترین مدیران حاضر در فوتبال ایران بدانیم. او در هفته های اخیر وقت زیادی را در صفحات اجتماعی گذراند و آخرین نظرات خود در رابطه با موضوعات مختلف را به این ترتیب بیان می کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری را می توان یکی از تکنولوژیک‌ترین مدیران حاضر در فوتبال ایران دانست. او که تاکنون بارها نشان داده بود راه مناسب برای تاثیرگذاری در صفحات اجتماعی را می داند در هفته های اخیر بیشترین فعالیت را در صفحات اینستاگرام و توئیتر و ... داشت و آخرین نظرات خود در رابطه با اتفاقات روی داده را بیان می کرد.

 

آذری که علاوه بر انتشار پست های مختلف در صفحات اجتماعی خود، پای برخی از مطالب منتشر شده توسط دیگر بازیکنان و مربیان و اساسا فوتبالی ها کامنت های مثبت و روحیه بخش می گذاشت پس از انتصاب یک سخنگو از سوی هیات مدیره باشگاه ذوب آهن و در حالی که دیگر نمی توانست به عنوان نفر دست اول اخبار و البته نظرات خود را به گوش مخاطب برساند با هوشمندی بالا، سعی کرد تا در صفحات اجتماعی بیشتر از همیشه فعالیت کند و به همین دلیل بدون اینکه بخواهد برای خود ایجاد مشکل کند آخرین نظرات خود در رابطه با مسائل مختلف باشگاه را به گوش مخاطبان برساند و البته برخی اخبار را نیز برای اولین بار رو کند.

 

1421140

 

این اتفاق تا امروز هم پیش رفت و آخرین پست این مدیر  باتجربه به بازگشت بازیکنان سرباز تراکتوری به تیم اصلی آنها یعنی ذوب آهن مربوط می شد. اما نکته جالب در این باره اینکه پس از مشاهده کامل صفحه آذری، متوجه ایجاد تغییرات عمده در صفحه اجتماعی وی شدیم. صفحه ای که در آن تنها دو پست آخر آذری به چشم می آمد و به غیر از آنها، تمام مطالب و تصاویر منتشر شده توسط مدیرعامل ذوبی ها حذف شده است و طبیعتا مخاطبان موفق به دیدن آنها نمی شوند.

 

اگر بخواهیم بدبینانه در این باره صحبت کنیم باید احتمال بدهیم که شاید اولتیماتومی از سوی هیات مدیره باشگاه به آقای مدیرعامل اتفاق افتاده که به هر دلیلی می تواند روی داده باشد و آقا سعید هم با ذوقی کور شده پست های پیشین خود را پاک کرده تا شاید از این پس با رویه ای دیگر به کار خود ادامه دهد.

دیدگاه‌ها