کد خبر : 1624666 | 27 تیر 1398 ساعت 13:00 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌لیخت، سانچو، اودوی؛ نامزدهای اصلی پسر طلایی

نام جیدون سانچو، ماتیس دی‌لیخت، فیل فادن، کالوم هادسون اودوی و ژوائو فیلیکس، در میان نامزدهای دریافت جایزه گولدن بوی یا پسر طلایی 2019 به چشم می‌خورد.

دی‌لیخت، سانچو، اودوی؛ نامزدهای اصلی پسر طلایی

به گزارش "ورزش سه"، فهرست هشتاد نفره‌ی نامزدهای دریافت جایزه گولدن بوی یا پسر طلایی 2019 که هر ساله به بهترین پدیده جوان فوتبال اروپا تعلق می‌گیرد اعلام شد. در این فهرست هشتاد نفره نام عده زیادی از ستاره‌های پرآوازه فصل گذشته فوتبال اروپا و از جمله ماتیس دی‌لیخت، جیدون سانچو، فیل فادن، کالوم هادسون اودوی و ژوائو فیلیکس دیده می‌شود.

 

1420246

 

از این فهرست هشتاد نفره، بیست نفر در حال حاضر در تیمهای لیگ برتری مشغول به بازی هستند و این نشان دهنده‌ی موفقیت فوتبال باشگاهی انگلیس در پرورش و جذب بهترین ستاره‌های جوان قاره سبز است.

 

ماتیس دی‌لیخت، ستاره هلندی آژاکس که اخیرا به یوونتوس پیوسته سال گذشته این جایزه را به خود اختصاص داد و امسال نیز نامش در این فهرست به چشم می‌خورد. گفته می‌شود شانس دی‌لیخت برای فتح دوباره این جایزه بالا است و در این صورت او اولین کسی خواهد بود که از سال 2003، برای دو سال پیاپی این جایزه را به خود اختصاص خواهد داد.

 

1420242

 

ماتئو گوندوزی از آرسنال، کالوم هادسون اودوی از چلسی و فیل فادن از منچسترسیتی از مهمترین ستاره های شاغل در تیمهای انگلیسی هستند که نام شان در فهرست نامزدهای این جایزه به چشم می خورد.

 

1420245

 

جیدون سانچو، پدیده انگلیسی دورتموند نیز از جمله بخت‌های اصلی کسب این جایزه به حساب می‌آید. او به دلیل درخشش خود در فصل گذشته به تیم ملی بزرگسالان انگلیس هم راه یافته و دیگر جوانان انگلیسی را ترغیب کرده برای درخشش هر چه بیشتر راهی فوتبال آلمان شوند.

 

1420244

 

جایزه پسر طلایی از سال 2003 توسط نشریه ایتالیایی توتواسپورت راه‌اندازی شده و هر ساله با رای‌گیری از بنگاه‌های خبری و رسانه‌های ورزشی اروپایی، بهترین پدیده جوان فوتبال اروپا را معرفی می‌کند.

 

دیدگاه‌ها