کد خبر : 1624651 | 27 تیر 1398 ساعت 11:54 | 996 بازدید | 0 دیدگاه

برپایی اردوی خارجی ممنوع نیست

وزیر ورزش و جوانان چندی پیش در نشست با مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری از آنها خواست تا حد امکان اردوی تدارکاتی در داخل کشور برگزار کنند.

برپایی اردوی خارجی ممنوع نیست

به گزارش "ورزش سه"، بعد از صحبت های وزیر ورزش و جوانان این طور برداشت شد که برگزاری اردوی خارجی از سوی تیم های لیگ برتری ممنوع شده است به خصوص که مهدی تاج هم به این نکته اشاره کرد. اما واقعیت این است که چنین ابلاغی به شورای برون مرزی ارسال نشده است و این شورا درخواست سفر تیم های فوتبال را بررسی و برای آنها مجوز صادر می کند. استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و... از جمله تیم هایی هستند که در خارج از کشور اردوی تدارکاتی برپا کرده اند.

 

گفتنی است جذب بازیکنان خارجی توسط تیم های لیگ برتری آزاد و توسط تیم های دسته اولی ممنوع است و قانون تازه ای هم در این باره مصوب نشده است.

 

وزیر ورزش و جوانان در نشست با مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری به این نکته هم اشاره داشت که وزارت ورزش و جوانان و هم چنین فدراسیون های ورزشی سفرهای خارجی غیر ضروری را از دستور کار خارج کرده اند که این به خاطر مشکلات اقتصادی و بالا بودن قیمت ارز است. اما در ماه های اخیر تیم های متعددی از فدراسیون فوتبال برای برپایی اردوی تدارکاتی و انجام بازی های دوستانه به خارج از کشور رفته اند. هم اکنون نیز تیم ملی نوجوانان در اردوی چین بسر می برد و همه این ها نشان می دهد برپایی اردوی خارجی برای تیم های فوتبال ممنوع نیست.

دیدگاه‌ها