کد خبر : 1620224 | 05 تیر 1398 ساعت 21:09 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

همان خبرنگاری امروز خبرش را تکذیب کرد

روایت کامل اتهام عجیبی که به مسی ایرانی زده شد

رضا پرستش پس از اتفاقات مختلفی که در رابطه با بدل مسی بودن پشت سر گذاشت در روزهای اخیر درگیر حاشیه ای عجیب و غریب نسبت به خود شد.

روایت کامل اتهام عجیبی که به مسی ایرانی زده شد

به گزارش "ورزش سه"، رضا پرستش را سال هاست به عنوان بدل لیونل مسی می شناسیم. کسی که با همین عنوان اتفاقات تلخ و شیرین بسیاری را پشت سر گذاشت و اکنون در دنیا به عنوان یکی از نزدیک ترین چهره ها به چهره لیونل مسی شناخته شده است.

 

اما در روزهای اخیر اخبار و حرف و حدیث هایی عجیب و البته حاشیه ای از مسی ایرانی شنیدیم که گویا ابعاد جهانی پیدا کرده و خیلی ها به دنبال صحیح یا کذب بودن آن هستند. در این رابطه با دعوت از رضا پرستش به استودیوی آنتن، سیر تا پیاز مسئله به وجود آمده را جویا شدیم و از او درباره مسائل پیش آمده سوال کردیم.

 

 

خبرنگار نیجریه ای گفت این یک خبر طنز بود!

سه چهار روز پیش از توئیتر خبرنگاری نیجریه ای که در آلمان زندگی می کند منتشر شد و من هم تلاش کردم تا او را پیدا کردم، با او ارتباط برقرار کردم و موضوع را از او پرسیدم که با چه دلایلی این اتهام غیراخلاقی را به من زدند که ایشان گفت ما آن خبر را به طنز منتشر کردیم و اصلا فکر نمی کردیم اینقدر دیده شود. او از من عذرخواهی کرد و در همان صفحه توئیتر خود، اصل خبر را تکذیب کرد تا حداقل به این ترتیب کار غیرمنطقی خود را جبران کرده باشد. نکته عجیب این موضوع در انتشار آن توسط رسانه های معتبری همچون مارکا است که بدون تحقیقات آن را به نشر درآوردند.

 

 

علیه همه کسانی که تهمت زدند شکایت می کنم

من از تمامی نهادها و وکلا و در کل افرادی که می توانند به من کمک کنند خواهش می کنم پیش بیایند تا با کمک آنها بتوانم جعلی بودن این اخبار را به همه دنیا نشان دهم. البته تا الان هم با چند وکیل خارجی صحبت کردم تا درباره این موضوع از آنها کمک بگیرم. ضمن اینکه از وزارت امور خارجه نیز درخواست کمک کردم. بهرحال این نکته ای است که نه نام من بلکه به نام یک ایرانی این مطلب علیه من و کشورم به نشر درآمده و به همین دلیل طی روزهای آینده درباره این موضوع با وزارت امور خارجه به نتیجه خواهیم رسید. بهرحال من علیه تمام کسانی که این اتهام غیراخلاقی را به من زدند شکایت خواهم کرد.

 

 

اولین توئیت درباره من بیش از 2000 بار بازنشر شد

وقتی یک از دوستانم توئیتر این خبرنگار را برای من فرستاد همه شرایط را دیدم و پای هر مطلبی که در جاهای مختلف می دیدم نام خبرنگار نیز ثبت شده بود و به همین دلیل متوجه این شدم که او برای اولین بار این کار را کرده است و البته بیش از 2000 بار ریتوئیت شدن این مطلب در صفحه ایشان کاملا نشان می داد که این مسئله در ابتدا از سوی ایشان مطرح شد.

 

 

 

عملکرد رسانه های معتبر دنیا در این باره تعجب برانگیز بود

هیچ یک از خبرگزاری های معتبر نامی از این خبرنگار نیاوردند و این برای من خیلی جالب بود که  چطور آنها خبری فوق العاده حاشیه ای را این طور بدون هیچ منبعی نشر دادند. خصوصا اینکه من سوژه مورد نظر آنها بودم اما وقتی تکذیبیه خودم را روی صفحه اجتماعی ام گذاشتم به آن اعتنا نکردند.

 

 

آقای لینه کر یک بار دیگر هم شرط ببندید

جدیدترین اتفاقی که صبح امروز هم شنیدم و دیدم این بود که گری لینه کر هم در صفحه اجتماعی خود علیه من و این اتهام صحبت به میان آورد. اگر بخواهم با او حرفی بزنم می گویم آقای لینه کر، شما چند سال پیش در یکی از برنامه های خود قولی داده بودید تا در صورت قهرمانی لسترسیتی در لیگ برتر انگلیس، با ظاهری عجیب و حاشیه ای در استودیو حاضر می شوید و برنامه خود را  بر گزار خواهید کرد. حالا من از ایشان می خواهم اگر جعلی بودن این خبری که علیه من منتشر کردید قطعی شد، حتما یک بار دیگر با همان شرط عجیب و غریبی که گذاشته بودید به اجرای برنامه بپردازید. ضمن اینکه من آمادگی کامل دارم تا حتی در برنامه ایشان نیز حضور داشته باشم و به دفاع از خودم بپردازم.

 

عکس از: محمد طورانی

دیدگاه‌ها