کد خبر : 1611852 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 11:47 | 780 بازدید | 0 دیدگاه

مرد سال آسیا برگ برنده الهلال

عموری امیدوار به معجزه قهرمانی در عربستان

بعد از نزدیک به هشت ماه دوری از میادین به خاطر عمل جراحی زانو، مجوز بازگشت به تمرینات گروهی برای مرد سال آسیا 2017 صادر شد.

به گزارش "ورزش سه"، عمر عبدالرحمان ستاره گران قیمت اماراتی بعد از انتقال پرسر و صدا در تابستان گذشته در یکی از همان نخستین بازی های خود برای الهلال با مصدومیت شدید زانو روبرو و برای ماه ها خانه نشین شد. طی کردن روند درمانی این بازیکن آن هم زیر نظر یکی از بهترین متخصصان اسپانیایی در بارسلونا این امید را زنده کرد که عموری زودتر به ترکیب الهلال بازگردد اما این اتفاق رخ نداد تا کار به هفته های پایانی کشیده شود.


در شرایطی که طرفداران الهلال در بیم و استرس قهرمانی و رقم خوردن معجزه در روز پایانی بودند بازگشت عبدالرحمان به فهرست 18 نفره به عنوان برگ برنده مدافع عنوان قهرمانی قلمداد شد بلکه درخشش او بتواند زمینه ساز بالا رفتن شانس قهرمانی این تیم به نسبت النصر رقیب سنتی در ریاض شود.


الهلال در هفته پایانی باید به مصاف الشباب دیگر رقیب همشهری خود در دربی کوچک ریاض برود. جدالی دشوار و پر از استرس برای طرفداران الهلال چون چند کیلومتر آن طرف تر در ورزشگاه خانگی النصر، رقیب به مصاف الباطن می رود که در صورت برتری جام قهرمانی به زردهای ریاض می رسد و آبی های شهر دست شان از آن کوتاه می شود.

 

عموری بازیکن الهلال

دیدگاه‌ها