کد خبر : 1622930 | 19 تیر 1398 ساعت 13:50 | 921 بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری سولسشر به امضای قرارداد جدید با دخیا

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید همچنان معتقد است داوید دخیا با این تیم قراردادی جدید امضا خواهد کرد و در یونایتد خواهد ماند.

امیدواری سولسشر به امضای قرارداد جدید با دخیا

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید همچنان امیدوار است قرارداد جدید این باشگاه با داوید دخیا، سنگربان اسپانیایی‌اش به زودی امضا شده و دخیا در یونایتد ماندگار شود. سولسشر می‌گوید دخیا دروازه‌بان بزرگی است و او احساس می‌کند خوش‌اقبال است که دروازه‌بانی مثل دخیا در اختیار دارد.

 

1418417

 

دخیای 28ساله در سال 2011 از اتلتیکو مادرید به یونایتد ملحق شده و تا کنون 357 بار با پیراهن شیاطین سرخ به میدان رفته. اما در حالیکه تنها یک سال به پایان قرارداد دخیا و یونایتد باقی مانده او تا کنون از امضای قرارداد جدید خودداری کرده و همین باعث شده شایعات زیادی درباره قصد او برای ترک اولدترافورد مطرح شود.

 

سولسشر در این باره گفت:" داوید در طول تابستان با باشگاه در حال مذاکره بوده و ما امیدواریم که این مساله حل و فصل شود. بله من به این قضیه دید مثبت دارم. پیش از این بارها گفته‌ام که احساس می‌کنم خوش‌اقبالم که دروازه‌بانی مثل دخیا را در اختیار دارم و او سنگربان منچستریونایتد است".

 

عمده شایعات درباره دخیا حول این محور می‌گردد که در صورت ناکامی مذاکرات یونایتد و دروازه‌بان اسپانیایی، پاری سن ژرمن آماده است که بخت خود را برای جذب او بیازماید.

 

دیدگاه‌ها