کد خبر : 1620325 | 06 تیر 1398 ساعت 13:50 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره 17ساله هلندی، اولین خرید تابستانی لیورپول

باشگاه لیورپول تایید کرد که سپ فان دن برگ، ستاره 17ساله هلندی باشگاه پی ای سی زووله را به خدمت گرفته است. این اولین خرید تابستانی رسمی لیورپولی‌ها است.

ستاره 17ساله هلندی، اولین خرید تابستانی لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول تایید کرد که دفاع وسط 17ساله هلندی، سپ فان دن برگ با قراردادی به ارزش 1.5 میلیون یورو از باشگاه پی ای سی زووله به این تیم منتقل شده است. لیورپول برای جذب این پدیده جوان هلندی با باشگاه‌های بایرن مونیخ، آژاکس و آیندهوون رقابت داشت و در نهایت موفق شد او را به مرسی‌ساید بیاورد.

 

لیورپول بر اساس توافقی که درباره این انتقال به عمل آمده با پرداخت 3.5 میلیون یورو در پیوستهای الحاقی هم موافقت کرده. این مبلغ در صورتی پرداخت خواهد شد که فان دن برگ بتواند جایگاه ثابتی در تیم اول باشگاه بدست آورد.

 

1415592

 

قرارداد این بازیکن جوان هلندی روز اول جولای به صورت رسمی امضا خواهد شد.

 

فان دن برگ در گفتگو با وبسایت باشگاه لیورپول گفت:" حس بی‌نظیری دارم. لیورپول برای من بزرگترین باشگاه دنیا است و این رویایی است که به واقعیت تبدیل شده است. من واقعا هیجان‌زده‌ام".

 

پدیده 17ساله هلندی در ادامه گفت:" یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، مرد بزرگی است و یکی از دلایل موفقیت‌های لیورپول و یکی از دلایلی که باعث شد من به اینجا بیایم بدون شک، او است".

 

دیدگاه‌ها