کد خبر : 1620570 | 08 تیر 1398 ساعت 01:25 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

آرژانتین، حریف برزیل در نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا

تیم ملی آرژانتین با پیروزی 2-0 مقابل ونزوئلا، حریف برزیل در نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا شد.

آرژانتین، حریف برزیل در نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لیونل اسکالونی که با دشواری از مرحله گروهی صعود کرده بودند، امشب در دیدار مقابل ونزوئلا نمایش بهتری داشتند و در نهایت با دو گل لائوتارو مارتینس و جیووانی لو سلسو راهی مرحله نیمه نهایی شدند؛ جایی که باید مقابل برزیل قرار بگیرند.

آرژانتین بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقیقه 2 به گل برسد اما واکنش خوب فارینس، مانع از گلزنی آگوئرو شد.
برتری بازیکنان آرژانتین ادامه پیدا کرد و این تیم سرانجام در دقیقه 10 به گل رسید. روی ضربه کرنر لیونل مسی بود که توپ با دفع مدافع ونزوئلا، پشت محوطه جریمه به آگوئرو رسید و شوت او را لائوتارو مارتینس با یک ضربه پشت پای دیدنی قطع کرد و  حساب کار 1-0 شد.

 

1415870


در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان ونزوئلا هم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه آرژانتین داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. بازی با همین روند ادامه داشت و کمتر موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شد تا اینکه در آخرین ثانیه های این نیمه، مارتینس می توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما حضور به موقع روسالس، دروازه ونزوئلا را نجات داد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید. 
نیمه دوم را هم آرژانتین بهتر آغاز کرد و در مقابل بازیکنان ونزوئلا تلاش می کردند با دفاع فشرده، مانع ازرسیدن آنها به گل دوم شوند. هرچه از بازی سپری می شد، بازیکنان ونزوئلا که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 70 به گل برسند اما واکنش عالی فرانکو آرمانی روی ضربه هرناندس، دروازه آرژانتین را بسته نگه داشت.
در مقابل این آرژانتین بود که در دقیقه 74 به گل دوم رسید. دفع ناقص دروازه بان ونزوئلا روی ضربه آگوئرو، این فرصت را در اختیار جیووانی لو سلسو قرار داد تا دروازه خالی را به راحتی باز کند.

 

1415872


در دقایق باقی مانده، بازیکنان ونزوئلا با شدت بیشتری روی دروازه آرژانتین حمله ور شدند اما صاحب یکی دو موقعیت خوب هم شدند اما نتوانستند به گل برسند و در نهایت بازی با همان دو گل به سود آرژانتین به پایان رسید.

دیدگاه‌ها