کد خبر : 1625514 | 31 تیر 1398 ساعت 17:36 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

پدر گریزمان: پسرم سال قبل باید به بارسا می رفت

آلن گریزمان معتقد است سال گذشته پسرش در تمدید قرارداد با اتلتیکو دچار اشتباه شد.

پدر گریزمان: پسرم سال قبل باید به بارسا می رفت

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان قرار بود سال گذشته به بارسلونا ملحق شود و با این باشگاه توافق هم کرده بود اما در نهایت قراردادش را با اتلتیکو تمدید کرد تا خشم بارسایی‌ها را موجب شود اما یک سال بعد او تغییر عقیده داد و در یک پیام ویدیویی برای هواداران اتلتیکو خبر از جدایی خود داد.

دو هفته پیش در نهایت انتقال او به بارسا نهایی شد و از این پس گریزمان را با پیراهن بارسا خواهیم دید. پدر او بیش از همه از این انتقال خوشحال است چرا که از مدت ها پیش هوادار بارسلونا است.

 

 

1421110

 

 

آلن گریزمان در مورد انتقال پسرش به بارسا گفت:« وقتی این خبر را به من اطلاع داد، از خوشحالی نمی دانستم چه کار کنم. بارسا بهترین بهترین هاست. از دوران یوهان کرویف من هوادار بارسا هستم و همیشه بهترین ها به این تیم می آیند. بارسا یعنی معنای فوتبال. تیمی که مسی را در اختیار دارد. بهترین بازیکن دنیا و کسی که بیش از خودش به تیم و هم تیمی هایش فکر می کند. بارسا فوق العاده است و نمی توانم حسم را از پیوستن پسرم به این تیم بیان کنم.»

 

او در ادامه گفت:« خود آنتوان هم می داند که سال گذشته اشتباه کرد. او باید همان موقع به بارسا می رفت. من 200 درصد مطمئن بودم که به بارسلونا می رود و از تصمیم نهایی او شگفت زده شدم. حالا هم از واکنش اتلتیکو ترسی نداریم. عذرخواهی؟ پسرم گفت که در زمین، ارزش هایش را ثابت خواهد کرد.»

 

دیدگاه‌ها