کد خبر : 1613736 | 04 خرداد 1398 ساعت 13:00 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: اتفاق خاصی نیفتد در PSG می‌مانم

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن می‌گوید با وجود کسب نتایج ضعیف در هفته‌های پایانی فصل جاری انتظار دارد در این تیم ماندگار باشد.

توخل: اتفاق خاصی نیفتد در PSG می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بعد از کسب نتایج ضعیف پاری سن ژرمن در هفته‌های پایانی فصل که باعث شد PSG در 10 هفته پایانی تنها موفق به کسب 3 پیروزی شود، توماس توخل، سرمربی آلمانی این تیم می‌گوید با وجود شایعات متعدد درباره اخراجش از PSG، از این بابت نگرانی ندارد و مشغول برنامه‌ریزی برای فصل آینده است.

 

توخل با اینکه می‌گوید انتظار دارد در پاری سن ژرمن ماندگار باشد ولی اذعان می‌کند که موقعیتش ممکن است هر لحظه تغییر کند. پاری سن ژرمن با اقتدار در لوشامپیونا به قهرمانی رسیده ولی در لیگ قهرمانان حذفی زودهنگام را تجربه کرده و در فینال جام حذفی فرانسه هم در ضربات پنالتی مقابل رن باخته و از رسیدن به قهرمانی بازمانده.

 

1396162

 

بعد از آنکه PSG دیروز در آخرین بازی فصل نیز مقابل تیم رنس با نتیجه 3-1 شکست خورد توماس توخل در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره آینده‌اش در این تیم گفت:" بله فکر می‌کنم در پاری سن ژرمن ماندگار باشم. ولی در فوتبال موقعیت هر مربی ممکن است هر لحظه تغییر کند".

 

سرمربی آلمانی PSG در ادامه گفت:" شما بارها همین سوال را از من پرسیده‌اید ولی من هنوز اینجا هستم. اگر اوضاع فعلی تغییر کند من نقشی در آن نداشته‌ام. تصمیم‌گیری در این باره از قدرت من خارج است".

 

توخل در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" راستش را بخواهید اینکه مدام این سوالها از من پرسیده می‌شود باعث نگرانی‌ام می‌شود. چون احساس می‌کنم همه از چیزی باخبرند که من از آن خبر ندارم. شما اطلاعاتی دارید؟ من واقعاً باید نگران باشم؟ بله می‌دانم که در فوتبال ممکن است هر اتفاقی بیفتد ...".

 

دیدگاه‌ها