کد خبر : 1617315 | 22 خرداد 1398 ساعت 19:47 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

کومان تنها ابهام قلعه نویی در سپاهان

چهارمین خارجی سپاهان آسیایی می‌شود؟

با پیوستن گولیسیانی به سپاهان حالا این تیم تنها می‌تواند یک بازیکن خارجی آسیایی جذب کند و باید دید قرعه به نام چه بازیکنی می‌افتد.

چهارمین خارجی سپاهان آسیایی می‌شود؟

به گزارش "ورزش‌ سه"، عصر امروز جورجی گولیسیانی بعد از محمدرضا حسینی و مرتضی منصوری به عنوان سومین خرید لیگ برتری سپاهان برای فصل نوزدهم شناخته شد تا جمع خارجی‌های این تیم به عدد سه برسد. کومان و استنلی کی‌روش دیگر بازیکنان خارجی زردهای اصفهانی هستند که از فصل گذشته در این تیم حضور داشته و حالا هم در لیست امیر قلعه نویی هستند.


حالا تنها سهمیه خارجی باقی مانده برای سپاهان، یک بازیکن آسیایی است. گولیسیانی، کی‌روش و کومان دیگر سهمیه بازیکن خارجی این تیم برای لیگ نوزدهم را پر کرده‌اند. البته در این بین یک ابهام بزرگ دیگر وجود دارد. گویا کادر فنی این تیم هنوز ابهاماتی در خصوص تمدید قرارداد با کومان دارند و احتمال جدایی این بازیکن نیز وجود دارد. در این صورت یک سهمیه خارجی دیگر برای مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ بعد باز می‌شود و باید دید آن‌ها چه برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید خارجی خواهند داشت.

 


در این بین شایعاتی در خصوص جذب بازیکنان عراقی از سوی سپاهانی‌ها به وجود آمده که مسئولان باشگاه طبق سیاست موجود در خصوص آن واکنشی نداشته‌اند و باید دید در ادامه از لیست مورد نظر قلعه نویی کدام یک از بازیکنان جذب می‌شوند و چه بازیکنانی از سپاهان جدا خواهند شد.

دیدگاه‌ها