کد خبر : 1620095 | 05 تیر 1398 ساعت 12:05 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

برای آسانتر شدن بازگشت ستاره برزیلی به نوکمپ

درخواست بارسا از نیمار: سکوتت را بشکن

روزنامه اسپانیایی اسپورت می‌گوید بارسلونا به نیمار اعلام کرده برای قطعی شدن انتقالش به بارسلونا وقت آن است که سکوت خود را شکسته و علناً از قصدش برای پیوستن به بارسا بگوید.

درخواست بارسا از نیمار: سکوتت را بشکن

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی اسپورت که در کاتالونیا منتشر می‌شود صفحه اول امروز خود را به بحث انتقال نیمار، ستاره بزرگ برزیلی پاری سن ژرمن به باشگاه سابقش بارسلونا اختصاص داده و از تیتر نیمار سکوتش را می‌شکند استفاده کرده است. به ادعای این روزنامه بارسا از نیمار خواسته در این مرحله از تلاشها برای امکان‌پذیر کردن انتقال او به بارسلونا، وقت آن است که ستاره برزیلی سکوت خود را شکسته و علناً از قصدش برای پیوستن به آبی اناری‌ها بگوید.

 

1415325

 

اما اسپورت می‌گوید نیمار تا پایان رقابتهای کوپا آمه‌ریکا که در حال حاضر در خاک برزیل در حال برگزاری است در این باره سکوت خواهد کرد.

 

بازگشت نیمار به بارسلونا به داستانی پر افت و خیز و پر از پیچ و تابهای دراماتیک تبدیل شده و مثل درامی هیجان‌انگیز در حال تداوم است. باشگاه بارسلونا انتقال نیمار به نوکمپ را احتمالی واقعی می‌داند و برای همین همه توان خود را برای به واقعیت تبدیل کردن این سناریو بسیج کرده است چرا که کاتالانها معتقدند فصل آینده به نیروی تهاجمی بیشتری نیاز خواهند داشت.

 

1414212

 

بارسا مدتی است با نیمار در حال مذاکره است و همانطور که اسپورت چندی پیش فاش کرد، با نیمار به توافق رسیده و موافقت او را برای امضای قراردادی پنج ساله و پنج فصل حضور در ترکیب بارسلونا جذب کرده است. بارسا حالا که خیالش از توافق با نیمار راحت شده تمرکز خود را بر مذاکره با PSG معطوف کرده ولی با توجه به خصوصیات رئیس قطری این باشگاه، مذاکره با پاریسی‌ها برای جدا کردن یکی از مهره‌های این باشگاه بسیار دشوار و پیچیده خواهد بود.

 

به همین خاطر است که مدیران بارسا از نیمار خواسته‌اند به صورت علنی از تمایلش برای پیوستن به بارسلونا بگوید و به این ترتیب دست آنها را در مذاکرات با روسای PSG تقویت کند. اسپورت می‌گوید از منابع نزدیک به طرفین مطلع شده که نیمار حاضر است در صورت لزوم چنین کاری را انجام دهد اما اسپورت پیش‌بینی می‌کند که این اتفاق زودتر از هفته آینده نخواهد افتاد.

 

1415112

 

روزنامه اسپانیایی می‌گوید با وجود دشواری و سنگین بودن عملیات جذب ستاره بزرگی مثل نیمار، بارسلونا تا کنون این عملیات را طبق برنامه زمان‌بندی خود پیش‌برده است. چرا که بارسا تا کنون توافق خود ستاره را جلب کرده و حتی مذاکره با  باشگاه هدف یعنی PSG را آغاز کرده است.

 

نیمار پیش از این و قبل از رفتن به تعطیلات، به صورت غیرعلنی، به باشگاه پاری سن ژرمن از تمایل خود برای بازگشت به بارسا گفته. آنچه این ادعا را اثبات می‌کند صحبت‌های تندی است که ناصر الخلیفی، رئیس PSG، چندی پیش درباره نیمار به زبان آورد و تلویحاً گفت اگر او نمی‌خواهد در پاریس بماند، درهای به رویش باز است.

 

1415327

 

اسپورت می‌گوید در حال حاضر مذاکرات دو باشگاه مستقیماً توسط مدیران ارشد دو طرف انجام نمی‌شود بلکه مهره‌های واسطه‌ای مثل پینی زاهاوی و کیا جورابچیان در حال پیش‌برد مذاکرات هستند، چهره‌هایی که با هر دو باشگاه رابطه داشته و می‌توانند منافع هر دو طرف را از این انتقال بزرگ برآورده سازند.

 

دیدگاه‌ها