کد خبر : 1625835 | 02 مرداد 1398 ساعت 09:36 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 1-0 میلان: اولین شکست پیش‌فصل جامپائولو

اولین دیدار پیش‌فصل میلان با سرمربی جدیدش جامپائولو با شکست 1-0 مقابل بایرن مونیخ به پایان رسید.

بایرن 1-0 میلان: اولین شکست پیش‌فصل جامپائولو

به گزارش "ورزش سه"، آث میلان و بایرن مونیخ در جریان رقابتهای اینترنشنال چمپیونز کاپ به مصاف هم رفتند و این بازی با گلی که لئون گورتزکا، ستاره بایرن در دقیقه 45+3 در واپسین ثانیه‌های نیمه اول به ثمر رساند با حساب 1-0 به سود بایرن به پایان رسید تا مارکا جامپائولو، سرمربی جدید میلان اولین دیدار دوستانه پیش‌فصل خود را با شکست آغاز کند.

 

1421442

 

تئو هرناندز، بازیکن جدید میلان که از رئال مادرید به این تیم ملحق شده اولین بازی خود برای میلان را انجام داد و پسر پائولو مالدینی، دانیل هم از ابتدا برای روسونری به میدان فرستاده شده بود.

 

در جریان این بازی که در کانزاس سیتی برگزار می‌شد بایرن مونیخ در ابتدای بازی حاکم توپ و میدان بود اما در 45 دقیقه اول دو تیم فرصت‌های گلزنی اندکی خلق کردند.

 

1421444

 

اما اولین بازی هرناندز برای میلان پیش از پایان نیمه اول به پایان رسید چرا که او به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا با برانکارد از زمین بیرون برده شد.

 

1421446

 

ولی بایرن موفق شد چند ثانیه مانده به پایان نیمه اول، در دقایق اضافه این نیمه قفل دروازه‌ها را بشکند. کیمیش با دادن پاسی عالی به لئون گورتزکا او را در موقعیتی عالی صاحب توپ کرد و گورتزکا نیز توپ را از جان‌لوئیچی دوناروما عبور داد تا بایرن 1-0 از حریفش پیش بیفتد.

 

پاتریک کوترونه که در نیمه دوم برای میلان به میدان آمده بود می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند. او که پاس نیکلاس سوله را در مقابل دروازه بایرن قطع کرده بود باید این توپ را به گل تبدیل می‌کرد ولی سون اولریش، دروازه‌بان بایرن در موقعیت تک به تک، توپ را دفاع کرد تا بهترین فرصت گلزنی میلان، 26 دقیقه مانده به پایان بازی هدر برود. بازی در نهایت با حساب 1-0 به سود بایرن به پایان رسید.

 

1421445

 

دیدگاه‌ها