کد خبر : 1625147 | 29 تیر 1398 ساعت 22:04 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک بارسلونا دوباره در لیست خرید یونایتد

ایوان راکیتیچ، هافبک کروات بارسلونا دوباره مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته است.

هافبک بارسلونا دوباره در لیست خرید یونایتد

 

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنانی که احتمال جدایی وی در تابستان وجود دارد ایوان راکیتیچ، هافبک خلاق بارسلوناست و طبق ادعای نشریه انگلیسی دیلی میل، شیاطین سرخ قصد دارند برای خرید وی اقدام کنند.

 

ایوان راکیتیچ چندی قبل نیز در فهرست خرید یونایتد قرار داشت اما با توجه به ابراز علاقه این بازیکن به ماندن در نوکمپ، این انتقال منتفی شد اما حالا دوباره اخباری در مورد احتمال جدایی وی منتشر شده است. با ورود فرانکی دی یونگ، کار ایوان راکیتیچ برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دشوار شده و ممکن است با توجه به مبالغ هنگفت خرج شده از سوی بارسا در سال های اخیر، این بازیکن از جمع آبی اناری ها جدا شود.

 

1405470

 

البته بارسلونا ترجیح می دهد راکیتیچ به عنوان بخشی از قرارداد احتمالی نیمار راهی پاری سن ژرمن شود. بارسا حاضر به انتقال برخی بازیکنان خود از جمله راکیتیچ، فیلیپ کوتینیو، عثمان دمبله، نلسون سمدو، مالکوم یا ساموئل اومتیتی به پاریس بوده اما به نظر می رسد پاری سن ژرمن تنها علاقمند به فروش نیمار با پول نقد است.

 

اما با توجه به اینکه بارسلونا مشکلی با فروش ایوان راکیتیچ ندارد، یونایتد دوباره قصد دارد برای خرید این هافبک کروات وارد عمل شود. اخبار زیادی در مورد جدایی احتمالی پل پوگبا از یونایتد شنیده می شود و می توان از راکیتیچ به عنوان یکی از جانشینان احتمالی او در اولدترافورد نام برد.

دیدگاه‌ها