کد خبر : 1622934 | 19 تیر 1398 ساعت 13:45 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

از قطر تا ترکیه؛ مسیر متفاوت پرسپولیس و طارمی

مهدی طارمی یک بار دیگر در اردوی پرسپولیس دیده شد اما همچنان مسیر مهاجم الغرافه و باشگاه سرخپوش پایتخت از یکدیگر جداست.

از قطر تا ترکیه؛ مسیر متفاوت پرسپولیس و طارمی

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی همچنان رکورددار آقای گلی پرسپولیس در لیگ برتر است. مهاجم شماره 9 که در لیگ پانزدهم و شانزدهم کفش طلا را با پیراهن سرخ ها به دست آورد، پس از محرومیت راهی فوتبال قطر شد و تاکنون به جمع سرخ ها برنگشته است.

 

در تابستان جاری طارمی جزو اهداف نقل و انتقالاتی پرسپولیس بود اما حدود یک ماه پیش به قرمزها پیام داد و اعلام کرد که حضورش در پرسپولیس «کنسل» شده چون قصد دارد فوتبال خود را در اروپا سپری کند.

 

او امروز در حالی با پرسپولیسی ها دیدار کرد که هنوز پیشنهاد مدنظرش از اروپا نرسیده و پرسپولیسی ها نیز همچنان به دنبال مهاجمی در حد مهدی طارمی هستند. اما با این وجود اتفاق جدیدی در رابطه طارمی و پرسپولیس رخ نداده و به نظر می رسد دیدار امروز نیز به شکلی کاملا اتفاقی رقم خورده است.

 

1418424

 

با این حال صحبت چند دقیقه ای مهاجم سابق سرخ ها با سیدجلال حسینی، محسن خلیلی و همچنین آشنایی نزدیک کالدرون با او، امیدواری را در طرفین به وجود آورده تا در صورت نبود پیشنهاد اروپایی، مهدی طارمی یک بار دیگر پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

 

پیش تر زمانی که پرسپولیس برای دیدار با تیم های قطری راهی این کشور می شد نیز طارمی با پرسپولیسی ها دیدارهایی داشت و هر بار گمانه زنی درباره آینده مهاجم ملی پوش بوشهری مطرح می شد اما این بار شاید نیاز مبرم پرسپولیس به یک مهاجم سبب شده تا شایعات حول او و باشگاه سابقش بیش از گذشته به گوش برسد.

 

مسیر متفاوت پرسپولیس و طارمی از ترکیه تا قطر است اما طارمی تنها برای آوردن وسایل خود از این کشور حوزه خلیج فارس راهی دوحه خواهد شد و بعید است فوتبالش را بار دیگر در الغرافه دنبال کند. در نهایت باید دید آیا راه جدای باشگاه سرخپوش و مهاجم ملی پوش، یکی می شود یا نه.

 

1418423

 

1418422

دیدگاه‌ها