کد خبر : 1612452 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 23:48 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت پپ از سوال خبرنگار بعد از فتح سه گانه

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی و کسب سومین جام فصل، از سوال خبرنگاران در مورد رابطه اش با مالکان باشگاه عصبانی شد.

عصبانیت پپ از سوال خبرنگار بعد از فتح سه گانه

به گزارش "ورزش سه"، سیتی که پیش از این در جام اتحادیه و لیگ برتر به قهرمانی رسیده بود، در دیدار امشب مقابل واتفورد با نتیجه 6-0 به پیروزی رسید و توانست سومین جام فصل را از آن خود کند.

اما در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی، سوال یکی از خبرنگاران که به گزارش اخیر اشپیگل در مورد باشگاه منچسترسیتی اشاره شد، باعث عصبانیت سرمربی اسپانیایی شد.

در گزارش اشپیگل آمده بود که روبرتو مانچینی، سرمربی سابق سیتی، علاوه بر دستمزدی که به عنوان سرمربی این تیم دریافت می کرد، مبلغ مشابهی هم به عنوان مشاور یک باشگاه اماراتی که متعلق به مالکان سیتی است دریافت می کرد که دستمزد او را دو برابر کرد؛ این در واقع شیوه ای برای دور زدن قانون فیرپلی مالی یوفا بود.

 

 

1406977

 

گواردیولا در پاسخ به خبرنگاری که پرسید آیا برای موارد دیگری هم در باشگاه منچسترسیتی دستمزد دریافت می کند، گفت:" آیا می فهمی چه چیزی از من می پرسی؟ تو این را روزی که من سه گانه را بردم، می پرسی؟ آیا من را متهم می کنی؟"

منچسترسیتی متهم است که قوانین مالی یوفا را به شکلی سیستماتیک زیر پا گذاشته و گفته می شود ممکن است از حضور در رقابت های فصل آینده چمپیونزلیگ محروم شوند.

علی رغم دستاوردهایی که سیتی در این فصل داشت، گواردیولا معتقد است که تیمش همچنان می تواند بهتر از این شود.

"ما باید بهتر شویم؛ همیشه می‌توانید بهتر شوید. هنوز احساس اینکه دیگر کافی است، وجود ندارد. این فینال فوق العاده ای برای ما بود و ما سال شگفت انگیزی را به پایان رساندیم. به همه افراد باشگاه تبریک می گویم؛ به ویژه بازیکنان زیرا آنها دلیل بردن این جام ها هستند."

دیدگاه‌ها