کد خبر : 1611869 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 12:58 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

معضل بلیت، شبکه شما و اعتصاب در اردو؛

آخر لیگ تلخ تلخ تلخ استقلال و خسرو حیدری

استقلالی ها در سخت ترین روزهای سال خود برابر سپیدرود رشت قرار می گیرند.

آخر لیگ تلخ تلخ تلخ استقلال و خسرو حیدری

به گزارش "ورزش سه"،  استقلالی ها می توانستند فصل سخت خود را روز پنجشنبه با یک نتیجه مناسب در دیدار با سپیدرود به پایان برسانند تا خداحافظی مناسبی با هواداران خود در پایان فصل داشته باشند. دیداری که با چاشنی خداحافظی خسرو حیدری می توانست پایان مناسبی برای یک فصل پر تلاطم باشد اما این شرایط حالا برای استقلال وجود ندارد.


در شرایطی که استقلال سهمیه آسیایی خود را قطعی کرده برابر تیمی به میدان می رود که برای ماندن در لیگ تلاش می کند تا بر خلاف برخی از بازی های لیگ، این یک جدال تشریفاتی نباشد. خداحافظی با هواداران وفادار این باشگاه در آستانه تعطیلی دو ماهه فوتبال ایران شاید حداقل حق هواداران و بازیکنان استقلال بود اما آبی ها این روزها شرایط را بر وفق مراد نمی بینند و از این حق خود محروم به نظر می رسند تا دلخوری ها به اوج برسد.


فصل سخت استقلالی ها به شکل غیر منتظره ای در شرایطی به پایان می رسد که این تیم با چندین معضل بزرگ در تمامی ارکان خود رو به رو است و در این میان مانند همیشه سو مدیریت ها به چشم می خورد.


در شرایطی که این روزها مدیران استقلال درگیر استعفای تکراری خود هستند و تلاش می کنند تا وضعیت صندلی مدیریت خود برای سال آینده را مشخص کنند، بازیکنان استقلال دست به اعتصابی قابل پیش بینی زدند و حتی از حضور در اردو نیز سر باز می زنند.


این درگیری های درون تیمی با توجه به تنش میان بازیکنان و مدیران در تمرین روز گذشته که به دلیل بد قولی مدیران رخ داد، شرایط را دشوار تر از قبل کرد.


این البته همه مشکل استقلال نیست و شرایط برای هواداران این تیم به مراتب بدتر است. بر اساس خبری که از روز گذشته در رسانه ها منتشر شد، بلیت فروشی کاغذی در دیدار با سپیدرود انجام نمی شود و این موضوع باعث شده تا هواداران استقلال که بلیت الترونیکی تهیه نکردند و قصد داشتند مانند همیشه به ورزشگاه بروند، ناراضی باشند. این اتفاق در شرایطی رخ داده که در دیدار با الدحیل نیز هواداران استقلال بیش از 60 دقیقه در انتظار بلیت فروشی کاغذی بودند و در آن دیدار یک سو مدیریت ناراحتی آبی ها را به ارمغان آورده بود.


در این شرایط عجیب و غیر قابل پیش بینی یک خبر دیگر آبی ها را بیش از پیش ناراحت کرده است؛ پخش دیدار استقلال از شبکه شما!


هواداران استقلال نه از شبکه سوم و نه از شبکه ورزش نمی توانند بازی با سپیدرود را تماشا کنند و این موضوع نیز آن ها را ناراحت کرده و نسبت به آن معترض هستند.


نکته کلیدی آن است که استقلال همچنان یک بازی آسیایی در پیش دارد و باید برابر العین به میدان برود؛ شرایطی که آبی ها برای تهیه پول بلیت نیز با مشکل رو به رو هستند و باید دید در آن دیدار چه اتفاقی برای تیم مجیدی رخ خواهد داد.


در این شرایط سکوت امیرحسین فتحی، علی خطیر و هادی مباشری سه مدیر اصلی استقلال باعث شده تا شرایط پیچیده تر از گذشته شود و هواداران استقلال در انتظار واکنش رسمی باشگاه به شرایطی هستند که مشکلات بزرگی را برای این تیم ساخته است.

دیدگاه‌ها