کد خبر : 1613241 | 01 خرداد 1398 ساعت 13:31 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

با سفر یک روزه در وقت و هزینه صرفه جویی شد

داوری: آمریکایی‌ها با پیشنهاد دوم ما موافقت کردند

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: سفر یک روزه به دوبی و حضور در سفارت آمریکا خللی در روند تمرینات به وجود نمی آورد.

داوری: آمریکایی‌ها با پیشنهاد دوم ما موافقت کردند


به گزارش "ورزش سه"، در صورت صعود ایران به جمع ۶ تیم نهایی لیگ ملت های ۲۰۱۹، شاگردان کولاکوویچ باید به آمریکا سفر کنند. در همین راستا از ماههای گذشته مذاکرات و رایزنی‌هایی برای سهولت در اخذ ویزا صورت گرفته بود و در نهایت فدراسیون ایران به پیشنهاد اولیه آمریکایی ها «نه» گفت. هم مسئولان فدراسیون و هم کولاکوویچ با این پیشنهاد که طی چند گروه و چند روز بازیکنان راهی دوبی شوند تا در سفارت حضور پیدا کنند، مخالف بودند، اما امروز فدراسیون از سفر یک روزه والیبالیست‌ها به دوبی برای حضور در سفارت آمریکا خبر داد.


افشین داوری، سرپرست فدراسیون والیبال درباره اینکه گفته بود نمی خواهیم بازیکنانی که سال گذشته در سفارت حاضر شدند،‌ بار دیگر به دوبی بروند، اما گویا حالا این اتفاق رخ خواهد داد، به "ورزش سه" گفت: ما چند پیشنهاد برای حل این موضوع داده بودیم. بهترین حالت برای ما این بود بازیکنانی که سال قبل به سفارت رفته بودند، در تهران بمانند و فقط چند بازیکن جدید راهی دوبی شوند که انجام نشد. با این حال با پیشنهاد بعدی ما که نمی‌خواهیم در چند گروه بازیکنان را اعزام کنیم، موافقت کردند.


وی افزود: بار قبلی که به ما وقت داده بودند، می گفتند در ۳ پارت زمانی اعضای تیم به دوبی بروند و هر کدام از گروهها باید ۳ روز در این شهر می ماندند که باعث می شد ۱۰ روز تمرینات ما تعطیل شود. با این حال بعد از رایزنی‌هایی که انجام شد، هزینه های ما به حداقل رسید و در وقت هم صرفه جویی شد. بازیکنان فردا صبح راهی دوبی می شوند و از ساعت ۱۱ تا پایان وقت اداری، وقت در اختیار اعضای تیم ملی ایران خواهد بود. فقط پول بلیت هواپیما باید بدهیم و دیگر هزینه اسکان نداریم. برخی از بازیکنان فردا شب و برخی هم صبح جمعه به تهران بازمی گردند.


سرپرست فدراسیون والیبال گفت: این سفر خللی در روند تمرینات به وجود نخواهد آورد. معمولا پنجشنبه ها یک جلسه تمرین داشتند که فقط همان یک جلسه برگزار نخواهد شد.


داوری در پاسخ به این سوال که در صدور ویزای آمریکا تاخیری به وجود نمی آید، بیان داشت: خیر. ما دیر اقدام نکردیم و وقت داریم. بحث ما روی نحوه اعزام بازیکنان بود. تا زمان برگزاری مرحله نهایی لیگ ملت ها بیش از یک ماه زمان مانده است.

دیدگاه‌ها