کد خبر : 1613998 | 05 خرداد 1398 ساعت 16:05 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی و پرواز گوچی از سیدنی(عکس)

رضا قوچان‌نژاد پس از قهرمانی با اف. سی. سیدنی استرالیا از این باشگاه خداحافظی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، گوچی که فصل ۱۹-۲۰۱۸ را در لیگ یک قبرس آغاز کرده بود، بعد از انجام ۱۰ بازی و زدن سه گل، در نقل و انتقالات زمستانی راهی با قراردادی قرضی راهی اف. سی. سیدنی استرالیا شد و به قهرمانی همراه این تیم رسید.

 

قوچان‌نژاد در حالی که ۱۱ بازی بری اف. سی. سیدنی انجام داد و با زدن تنها یک گل نتوانست عملکرد چندان درخشانی داشته باشد، اما در آخرین بازی فصل مقابل پرث گلوری، آخرین پنالتی تیمش که منجر به قهرمانی در اِی لیگ استرالیا شد را به ثمر رساند تا با خاطره‌ای خوش فصل را تمام کند.

 

این مهاجم ایرانی با اتمام قرارداد قرضی‌اش با اف. سی. سیدنی استرالیا، امروز در پیامی اینستاگرامی با مدیریت، اعضای کادر فنی، تیم پزشکی، بازیکنان و ... این باشگاه خداحافظی کرد و ضمن تشکر از آنها، عنوان داشت خاطرات خوبی به همراه خانواده‌اش در سیدنی پشت سر گذاشته است.

 

قوچان‌نژاد علاوه بر پست اینستاگرامی، عکسی هم از پرواز به دوحه قطر منتشر کرده که نشان می‌دهد در مسیر بازگشت به سمت ایران است و هیچ بعید نیست به زودی تیم فصل آینده خود را مشخص کند.

 

طی دو سال اخیر قوچان‌نژاد پیشنهاداتی از تیم‌های ایرانی داشته ولی ممکن است گوچی همچنان علاقه‌مند به حضور در باشگاه‌های خارجی داشته باشد و همچنان به پیشنهادات داخلی پاسخ مثبت ندهد.

 

 

پیام اینستاگرامی خداحافظی قوچان نژاد از اف سی سیدنی

 

پرواز قوچی به قطر

دیدگاه‌ها