کد خبر : 1613057 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 14:56 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

ملاقات شبانه ژاوی و‌نکونام در اسپیناس(عکس)

شب گذشته و پس از دیدار تیم های السد و پرسپولیس، کاپیتان سابق تیم ملی با حضور در هتل محل اقامت تیم قطری، با ستاره اسپانیایی این تیم دیدار کرد و به صحبت پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، السدی ها شب گذشته دیدار تشریفاتی خود برابر پرسپولیس را با شکست به پایان رساندند اما مهمتر از نتیجه این بازی که اهمیتی برای هیچ یک از دو تیم نداشت، خداحافظی ستاره اسپانیایی این تیم است. او پس از سال ها حضور در سطح اول دنیا، سه سال اخیر را در دوحه حضور داشت و با پیراهن تیم السد به میدان می رفت. ژاوی هرناندز، رهبر سابق کاتالان ها، پس از پایان بازی های لیگ ستارگان قطر و همینطور مرحله گروهی لیگ قهرمانان تصمیم گرفت دیگر به دوران بازیگری خود ادامه ندهد.


اما پس از پایان بازی مورد نظر، کاروان تیم السد راهی هتل اسپیناس پالاس شدند و پس از مدتی مهمان ویژه او نیز از راه رسید و در لابی هتل به انتظار ژاوی نشست. جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی که سال ها سابقه بازی در لالیگا را دارد و به همین دلیل بارها با ستاره های اسپانیایی و غیراسپانیایی در لیگ اسپانیا روبرو شد پس از پایان بازی و حضور السدی ها در هتل، قطعا طبق قرار قبلی برای دیدار با کاپیتان وداع کرده این تیم، در لابی هتل محل اقامت حضور یافت.


پس از حضور جواد نکونام، ژاوی نیز از راه رسید و پس از خوش و بش گرمی که با نکونام داشت به همراه او راهی اتاق خود شد و در رابطه با مسائل مختلف فوتبال به صحبت پرداختند و از نکات  آن می توان به آرزوی موفقیت ژاوی برای نکونام اشاره کرد. ژاوی برای کاپیتان سابق تیم ملی ایران آرزوی موفقیت و عنوان کرد امیدوار است تا روزی نکونام را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران ببیند.


پس از آن نیز ژاوی درباره سال های آینده و برنامه های مختلف خود با نکو به صحبت پرداخت. البته نکته قابل ذکر در این باره اینکه به احتمال فراوان، ژاوی هرناندز به مدت دو سال سرمربیگری تیم السد را برعهده خواهد گرفت.


در پایان این دیدار نیز ستاره اسپانیایی از جواد نکونام دعوت کرد تا وی با حضور در قطر ، به عنوان یکی از مهمانان ویژه به تماشای بازی افتتاحیه لیگ ستارگان قطر، بنشیند.

 

دیداژ ژاوی  با نکونام

 

دیدار نکونام و ژاوی

دیدگاه‌ها