کد خبر : 1619764 | 03 تیر 1398 ساعت 18:37 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

چهارمین خرید لیگ برتری سپاهان از کدام تیم می‌آید؟

امیرقلعه نویی یک هافبک تدافعی را برای زوج مهدی کیانی در نظر گرفته است.

چهارمین خرید لیگ برتری سپاهان از کدام تیم می‌آید؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه سپاهان شروعی توفانی در پنجره نقل و انتقالات لیگ نوزدهم داشت و مرتضی منصوری، محمدرضا حسینی و جرجی گولسیانی را به عنوان سه بازیکن لیگ برتری به استخدام تیم فوتبال خود درآورد؛ همچنین رضا میزرایی که به صورت قرضی در فولادخوزستان بازی می کرد به جمع طلایی پوشان اضافه شدند و محمد زینالی و محمد محبی هم به عنوان سهمیه زیر 23 سال به تیم امیرقلعه نویی اضافه شدند.


هواداران سپاهان که این روزها از عملکرد باشگاه خود رضایت ندارند و معتقدند باشگاه در شرایط خوبی برای شروع فصل جدید به سر می برد، در انتظار رونمایی از خریدهای بعدی تیم محبوبشان هستند تا تیمی قدرتمندتر از لیگ هجدهم در مسابقات فصل نوزدهم در اختیار داشته باشند.


یکی از پست هایی که امیرقلعه نویی توجه ویژه ای به آن دارد، پست هافبک تدافعی است. فصل گذشته در این پست مهدی کیانی به تنهایی بازی می کرد و در دیدارهایی هم بختیار رحمانی و جلال علی محمدی یک پست جلوتر بازی می کردند؛ دو بازیکنی که طی روزهای اخیر از تیم جدا شده اند. میلاد سرلک دیگر هافبک تدافعی طلایی پوشان به شمار می رفت که او هم پس از 10 سال از سپاهان جدا شد.


درپست هافبک تدافعی اما رسول نویدکیا با صلاحدید امیرقلعه نویی در تیم ماندنی شد؛ بازیکنی که اگر با مصدومیت روبرو نباشد و شرایط خوبی داشته باشد، می تواند بازیکنی قابل اتکا باشد.


با این حال شنیده می شود علیرضا نقی زاده هافبک فصل گذشته تراکتورسازی که امیرقلعه نویی به واسطه حضور در تبریز شناخت خوبی از او دارد، با باشگاه به توافق دست یافته و به احتمال فراوان چهارمین خرید لیگ برتری طلایی پوشان لقب خواهد گرفت.

 


نقی زاده البته پیشنهادات دیگری از تیم های مطرح لیگ برتری داشته و در حال جمع بندی است ولی بعید به نظر می رسد تغییری در تصمیم او که پیوستن به سپاهان است، ایجاد شود.

دیدگاه‌ها