کد خبر : 1625521 | 31 تیر 1398 ساعت 18:26 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

استانداردسازی؛ کابوس مدیران لیگ برتری

کلید واژه فوتبال ایران قبل از آغاز لیگ نوزدهم

کلید واژه جدید فوتبال ایران که این روزها آن را بسیار می شنویم استاندارد سازی ورزشگاه‌هاست. اتفاقی که ممکن است موجبات ایجاد تغییراتی در لیگ نوزدهم شود.

کلید واژه فوتبال ایران قبل از آغاز لیگ نوزدهم

به گزارش "ورزش سه"، با بیان مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، ورزشگاه های مورد استفاده در لیگ نوزدهم در ابتدا باید استانداردسازی شوند و سپس مورد استفاده قرار بگیرند. آن طوری که عنوان شده در صورتی که ورزشگاه ها مجهز به ادوات و تغییرات مورد نظر نشوند تیم نیز باید در زمینی بی طرف برابر حریف خود به میدان برود. اتفاقی که البته پیش از این موجبات تعویق حدودا بیست روزه لیگ را به همراه داشت.

 

نکته عجیب در این باره اینکه روز گذشته بهاروند درباره تحرک باشگاه ها از کم کاری مدیران تیم های مختلف در این باره گفت و مطابق چیزی که وی گفت تا روز گذشته هیچ باشگاهی در این باره اقدامی نکرده اما امروز یکی دو باشگاه  با انتشار اخباری، از تحرکات خود برای آغاز استانداردسازی ورزشگاه های خانگی خبر دادند. باشگاه هایی مانند نساجی مازندران که کار خود را در این باره آغاز کرده و یا تراکتور که مدیرعامل این تیم دستور نهایی برای استاندارد سازی ورزشگاه یادگار صادر کرده است. البته سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال امروز تصویری را از ورزشگاه آزادی در شبکه اجتماعی به انتشار رساند که در آن تغییر ورودی هواداران به ورزشگاه آزادی کاملا مشهود بود و در پستی نیز حداقل موارد برای استانداردسازی را معرفی کرد.

 

1421115

 

درباره استاندارد سازی ورزشگاه ها نیز باید گفت فروش بلیت الکترونیک، شماره دار شدن صندلی ها و همچنین ایجاد وضعیت مطلوب تر ایمنی برای تماشاگران، نصب دوربین ها هم از الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا محسوب می شود و هم خواسته  شورای امنیت کشور  است.

 

دیدگاه‌ها