کد خبر : 1623100 | 20 تیر 1398 ساعت 11:47 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

"نه" بزرگ هواداران PSG به نیمار

هواداران پاری سن ژرمن خواهان جدایی نیمار، ستاره گرانقیمت و برزیلی تیم خود هستند.

"نه" بزرگ هواداران PSG به نیمار


به گزارش "ورزش سه"، دو سال قبل نیمار با رقم هنگفت 222 میلیون یورو از بارسلونا راهی پاری سن ژرمن شدند و در آن مقطع هواداران این تیم امیدوار بودند روند ناکامی ها در اروپا با ورود ستاره هایی چون او و کیلیان امباپه تغییر کند، اما حالا کسی خواهان ماندن نیمار در پاریس نیست.

 

نشریه فرانس فوتبال یک نظرسنجی عمومی برگزار کرده و خواهان رای هواداران پاری سن ژرمن در مورد ماندن یا جدایی نیمار در تابستان امسال شد که در کمال تعجب 79 درصد از شرکت کنندگان خواهان جدایی نیمار بوده و معتقد بودند رفتن او از پاری سن ژرمن یک حرکت منطقی اقتصادی خواهد بود.

 

1418606

 

نشریات اسپانیایی مدعی شدند توماس توخل، سرمربی آلمان پی اس جی علاقه ای به ماندن نیمار در این تیم نداشته و روی او برای ترکیب فصل بعد حساب نکرده است. بارسلونا در حال حاضر جدی ترین مشتری گلزن برزیلی به شمار می آید اما خزانه باشگاه برای خرید نیمار پر نیست و آنها خواهان ورود بازیکنانی چون عثمان دمبله، فیلیپ کوتینیو و یا ایوان راکیتیچ به این معامله هستند.

 

رئال مادرید دیگر مشتری ستاره برزیلی پاری سن ژرمن است اما اگرچه جدایی نیمار در تابستان قطعی نیست، اما مصدومیت و حواشی مختلف او در دو فصل اخیر باعث شده اغلب هواداران پاری سن ژرمن خواهان جدایی وی در تابستان باشند.

دیدگاه‌ها