کد خبر : 1619776 | 03 تیر 1398 ساعت 18:59 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

مارکینیوش:

امیدوارم نیمار در پاری سن ژرمن باقی بماند

مارکینیوش، مدافع برزیلی پاری سن ژرمن، ابراز امیدواری کرد نیمار در این تیم باقی بماند.

امیدوارم نیمار در پاری سن ژرمن باقی بماند


به گزارش "ورزش سه"، تنها دو سال بعد از انتقال جنجالی نیمار به پاری سن ژرمن در تابستان سال 2017، اخباری در مورد احتمال بازگشت او به بارسلونا و یا حتی انتقال به رئال مادرید در تابستان امسال منتشر شده است. مارکینیوش، هموطن نیمار در رختکن پی اس جی، حفظ بازیکنی مانند نیمار را دشوار دانست اما ابراز امیدواری کرد این اتفاق رخ دهد.

 

مارکینیوش گفت: "هم جذب بازیکنی در اندازه های نیمار و هم نگه داشتن او کاری دشوار است اما امیدوارم دوران حضور وی در پاری سن ژرمن ادامه یابد. نیمار یک بازیکن مهم، یک دوست و یک انسان دوست داشتنی برای من به شمار می آید و من واقعا امیدوارم که او در پاری سن ژرمن باقی بماند.

 

1415000

 

من و نیمار اخیرا درباره آینده وی صحبت نکرده ایم، اما من حدس می زنم که تعداد زیادی از مردم در حال حاضر در مورد تیم بعدی نیمار صحبت می کنند.

 

مصدومیت نیمار؟ او دوست صمیمی من است و من اخیرا جویای حال روحی و فیزیکی او بعد از آسیب دیدگی شده ام. او اخیرا حرکات با پا و ضربه زدن به توپ در خانه را آغاز کرده است. در ابتدا مصدومیت نیمار واقعا غم انگیز بود اما امروز او بهتر است و به همین دلیل ما از بهبود شرایط نیمار خوشحالیم."

دیدگاه‌ها