کد خبر : 1613124 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 20:03 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی گرت بیل فلسفی می شود!

گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید، در مورد زندگی ورزشکاران بویژه فوتبالیست ها صحبت کرد.

وقتی گرت بیل فلسفی می شود!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد گرت بیل از زندگی خود به عنوان یک فوتبالیست رضایت چندانی نداشته و خود را رباتی توصیف می کند که مجبور به اجرای همیشگی دستورات است و هیچ قدرت انتخابی در دوران فعالیت ورزشی اش ندارد.

 

گرت بیل گفت: "شما به عنوان یک ورزشکار حرفه ای به ویژه در یک محیط تیمی و شاید بر خلاف مثل یک بازیکن گلف یا یک بازیکن تنیس، نمی توانید برنامه خود را انتخاب کنید. بنابراین ما فقط نوعی روبات هستیم و به ما گفته می شود که چه زمان آمده، چه موقع باید بمانیم، چه زمان ما باید غذا بخوریم و چه وقت با مربی حرف می زنیم و در این سبک شما به نوعی اختیاری در زندگی ندارید و همه چیز به شما دیکته می شود.

 

1407663

 

شما نمی توانید کاری را که می خواهید انجام دهید انتخاب کنید و به همین دلیل است که من متوجه می شوم چرا بازیکنان بازنشسته علاقمند به بازگشت به گذشته هستند.

 

من فکر می کنم زندگی یک بازیکن حرفه ای در فوتبال کوتاه است، گاهی اوقات شما فقط باید آن را قربانی کنید. بعضی ها فکر می کنند ارزشش را دارد و برخی معتقدند اینگونه نیست و همه می دانند چه زمان وقت آن است که بازنشسته شوند و در آن مقطع دیگر می توانید کاری را که دوست دارید انتخاب کنید.

 

هنگامی که شما کودک هستید به هیچ چیز فکر نمی کنید، فقط از حضور در کنار دوستان خود لذت برده و می خندید. اما هنگامی که شما وارد عرصه بزرگان می شوید، انواع فشارها و انتظارات وجود دارد و افراد همواره در معرض اتفاقات منفی قرار دارند و این احساس را دارند که این حس کودکانه را از دست داده اند و این برای بیشتر ورزشکاران طبیعی است."

دیدگاه‌ها