کد خبر : 1610773 | 21 اردیبهشت 1398 ساعت 16:26 | 42.4K بازدید | 0 دیدگاه

آقای گل نمی‌خواهد کفش طلا را پس بدهد

ماموریت غیرممکن علیپور در پرسپولیس

در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل، علیپور تنها 180 دقیقه برای دستیابی دوباره به عنوان آقای گلی فاصله دارد.

ماموریت غیرممکن علیپور در پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، از لیگ پانزدهم تاکنون و با حضور برانکو ایوانکوویچ، عناوین آقای گلی فصل به مهاجمان پرسپولیس رسیده و دو بار مهدی طارمی و یک بار علی علیپور موفق به دستیابی به آن شده اند.


علیپور که بعد از جدایی مهدی طارمی به عنوان مهاجم شماره یک و مورد اعتماد کادرفنی شناخته شد، به خوبی توانست در فصل گذشته در انجام وظیفه خود برای ثبت گل موفق عمل کند و در نهایت با 19 گل کفش طلا را از آن خود کرد و بهترین مهاجم لیگ هفدهم نیز معرفی شد.


مهاجم سرخپوشان در این فصل نیز کورس خود برای دستیابی به این عنوان را دنبال کرد و اکنون در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل از این شانس همچنان برخوردار است تا به بهترین عنوان فردی در این زمینه نزدیک شود. هرچند شرایط برای کی‌روش استنلی، مهاجم سپاهان بهتر تصور می‌شود و این بازیکن برزیلی با اختلاف 2 گله، رقبای بهتری نیز برابر خود می‌بیند. بزرگترین حریف استنلی پدیده مشهد است و حتی در صورت ناکامی در این بازی نیز این مهاجم فرصت این را خواهد داشت تا در هفته پایانی و در نقش جهان در تقابل با استقلال خوزستان سقوط کرده و بی انگیزه، امیدواری بیشتری برای دستیابی به این عنوان برای خود متصور باشد.


علیپور اما در شرایطی کنونی با 13 گل زده در جایگاه دوم جدول قرار دارد که امروز مقابل تیم ماشین سازی قرار خواهد گرفت و هفته آینده نیز برابر پارس جنوبی جم حاضر می‌شود. مهاجم شمالی پرسپولیس در این فصل با ثبت 13 گل و 4 پاس گل بهترین عنصر تهاجمی این تیم محسوب می‌شود که البته طی 5 بازی اخیر راه دروازه را گم کرده و این مساله باعث اختلاف او با صدر جدول و استنلی شده است.


فاصله دو گله علیپور با مدعی اصلی آقای گلی او را در موقعیت عملیات غیرممکن قرار می‌دهد اما این بازیکن که طی دو فصل اخیر به خوبی نشان داده از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است شاید از این موقعیت نیز به خوبی سود ببرد. هواداران پرسپولیس به خوبی راز اعتمادبنفس فوق العاده او در فصل گذشته برای تغییر زیر پیراهنی جشن گل را به خاطر دارند و این مساله از انگیزه بالای او نشات گرفته و باید دید طی 180 دقیقه باقیمانده نیز او قادر خواهد بود این امیدواری را زنده نگه دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها