کد خبر : 1625616 | 01 مرداد 1398 ساعت 08:54 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

تایید شد: اینتر به دنبال جذب دو مهاجم جدید

جوزپه ماروتا، مدیر اینتر می‌گوید این تیم به دنبال جذب مهره‌های تهاجمی بیشتر است اما از این نظر با محدودیت‌های مالی روبرو است.

تایید شد: اینتر به دنبال جذب دو مهاجم جدید

به گزارش "ورزش سه"، مدیر باشگاه اینتر میلان، جوزپه ماروتا می‌گوید این باشگاه به دنبال شکار دو مهاجم جدید است اما به دلیل محدودیت‌های مالی ناشی از قوانین بازی جوانمردانه مالی با مشکل مواجه بوده و دستش در جذب مهاجمین مورد نظر خود تا حدودی بسته است.

 

1421183

 

اینتر امسال تابستان یکی ازبزرگترین نقل و انتقالات سری آ را انجام داده و آنتونیو کونته، سرمربی سابق یوونتوس و چلسی را به جای لوچانو اسپالتی به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد. گفته می‌شد با ورود کونته به میلان، خط حمله این تیم شاهد تغییرات گسترده‌ای خواهد بود و مائورو ایکاردی این تیم را ترک کرده و چند مهاجم جدید به اینتر اضافه خواهد شد.

 

ماروتا برنامه‌های باشگاه برای اضافه کردن مهاجمین جدید به ترکیب تیم را تایید کرده و گفت:" ما به دنبال دو مهاجم هستیم، یکی باتجربه‌تر و یکی جوان‌تر. چرا که در حال حاضر ما فقط لائوتارو مارتینز را داریم. فصل پیش ما کیتا بالده دیائو و مائورو ایکاردی را هم در اختیار داشتیم ولی در حال حاضر فقط یک مهاجم داریم".

 

1421182

 

مدیر اینتر در ادامه صحبت‌هایش گفت:" در تلاش هستیم با بررسی پرونده بازیکنان مختلف، مهاجمین مورد نظرمان را پیدا کنیم. ولی امسال برای اینتر سال تغییر است. کونته و ایده‌های جدیدش از راه رسیده و ما سال آینده مسلماً آماده‌تر و مجهز‌تر خواهیم بود".

 

دیدگاه‌ها