کد خبر : 1620642 | 08 تیر 1398 ساعت 13:47 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

با 10 بازیکن قابل اتکا در فاز دفاعی؛ سرخ‌ها تنها مهاجم می‌خواهند

حضور کنعانی زادگان در پرسپولیس منتفی شد؟

باشگاه پرسپولیس احتمالا در نقل و انتقالات تنها به دنبال تقویت خط هجومی خود باشد و نگاهی به جذب در دیگر پست‌ها نداشته باشد.

حضور کنعانی زادگان در پرسپولیس منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حال حاضر سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، مهدی شیری، شایان مصلح را در اختیار دارد و به دنبال تمدید قرارداد محمد نادری نیز هست. این در حالی است که محسن ربیع خواه نیز شرایط حضور در پست دفاعی را دارد و البته سیامک نعمتی و حتی آدام همتی نیز قادر هستند در این بخش به کمک سرخ‌ها بیایند.

 

آنها در شرایط فعلی قادر هستند در دفاع میانی از بازیکنانی چون سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه و محمد انصاری سود ببرند. در دفاع چپ نیز در صورت توافق با محمد نادری و دریافت رضایتنامه این بازیکن از باشگاه بلژیکی، آنها شایان مصلح و محسن ربیع خواه را نیز در اختیار دارند و با جذب فرشاد احمدزاده، این بازیکن نیز سابقه حضور در این پست را داراست تا جمع نفرات رزرو و قابل سود بردن برای این جناح نیز به چهار نفر برسد. در سمت راست نیز علیرغم گمانه زنی‌هایی که درباره جذب رامین رضاییان وجود دارد، این بازیکن احتمال زیاد این فصل نیز خارج از ایران توپ خواهد زد و سرخ‌ها البته حسین ماهینی و مهدی شیری را دارند و سیامک نعمتی و آدام همتی نیز قادر به حضور در این پست هستند. شجاع خلیل زاده نیز در مقطعی از فصل با توجه به نیاز سرخ‌ها در این پست به میدان رفته بود و نیازهای تیم را تا حدودی برآورده کرده بود.


با این شرایط مدیران پرسپولیس برای اینکه ترافیک این بخش را بیشتر نکنند و هزینه زیادی را متحمل نشوند، احتمالا برخلاف گمانه‌زنی‌ها از جذب محمدحسین کنعانی زادگان خودداری کنند. خصوصا اینکه آنها اکنون بیشترین نیاز تیم را در فاز تهاجمی می‌بینند و بر این اساس قصد دارند بودجه در نظر گرفته را صرف جذب مهاجمی قابل اتکا کنند تا در طول فصل با مشکل مواجه نشوند.


برخلاف پست‌هایی که پرسپولیس از حیث بازیکنان در شرایط مناسبی قرار دارد، آنها در خط حمله به شدت نیاز به جذب مهاجمی قابل اتکا و باکیفیت دارند. جایی که علی علیپور احتمالا خیال جدایی و حضور در فوتبال اروپا را در ذهن دارد و ماریو بودیمیر نیز شرایط بازگشت را ندارد. موضوعی که باعث خواهد شد برخلاف هجمه هواداری که علاقه به جذب ستاره و حضور پررنگ در نقل و انتقالات توسط این باشگاه را انتظار می‌کشد، آنها با دید فنی مناسب و برنامه ریزی لازم بودجه در نظر گرفته را صرف جذب مهاجمان مناسب برای موفقیت در فصل پیش رو کنند.

دیدگاه‌ها