کد خبر : 1617364 | 23 خرداد 1398 ساعت 10:21 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

عاشوری: آینده تیم ویلموتس را روشن می بینم

محسن عاشوری بر این باور است تیم ملی با تغییر سبک و بازی تهاجمی که به نمایش می گذارد می تواند در آینده به موفقیت های خوبی دست پیدا کند.

عاشوری: آینده تیم ویلموتس را روشن می بینم

به گزارش ورزش سه، او در مورد بازی تیم ملی در برابر کره جنوبی می گوید: صرف نظر از نتیجه بازی، تیم ملی در این دیدار ارایه گر فوتبال ترکیبی و تهاجمی بود و صاحب موقعیت های متعددی در جریان بازی برای رسیدن به گل شد. این یک گام رو به جلو و تغییر سبک است. تیم ملی در گذشته 1-3-2-4 و با تاکتیک دفاع و ضد حمله بازی می کرد اما مارک ویلموتس سیستم بازی تیم ملی را به 2-4-4 تغییر داده است. من این سبک از فوتبال را بیشتر می پسندم و در بازی با کره به خوبی ثابت شد که تیم ملی فوتبال ایران به جز دفاع کردن حمله کردن را خوب بلد است.


محسن عاشوری در پاسخ به این سوال که می گویند تیم مارک ویلموتس تیم کارلوس کی روش است، گفت: او تازه به تهران آمده و هر مربی دیگری جای مارک ویلموتس بود به لیست مربی قبلی اعتماد می کرد. اما تیم مارک مثل تیم کارلوس کی روش بازی نمی کند. با گذشت زمان مربی بلژیکی بهتر تفکرات خود را به تیم ملی القاء خواهد کرد و من انتظار دارم در آینده بازی های بهتری از ایران ببینم. به خصوص که این مربی نشان داده به جوان ها در ترکیب تیمش بهای بیشتری می دهد. امیدوارم سبک بازی تیم ملی روی تیم های باشگاهی هم تاثیر بگذارد و از این پس شاهد بازی های تهاجمی از سوی تیم های لیگ برتری باشیم. با مردم که صحبت می کردم از سبک بازی تیم ملی در بازی با کره جنوبی راضی بودند و این نشان می دهد مردم فوتبال تهاجمی را بیشتر دوست دارند. کما اینکه می توان با این سبک از بازی هم پیروز شد. دیدید که تیم ملی در بازی با سوریه به پیروزی خوبی دست یافت و در بازی با کره جنوبی هم به نتیجه خوبی رسید و اگر از موقعیت ها بهره می برد به پیروزی دست پیدا می کرد.


سرمربی فصل گذشته تیم خوشه طلایی در مورد تمدید قرارداد با این تیم گفت: با مدیر عامل تیم قبل از سفر به خارج از کشور جلسه داشتم و در مورد فصل آینده و کلیات صبحت کردم ولی بعد از برگشت تماسی نداشتیم و از تصمیمات ایشان بی اطلاع هستم. همانطور که قبلا هم گفتم اگر شرایط برای ادامه همکاری مهیا باشد، اولویتم خوشه طلایی است.

 

دیدگاه‌ها