کد خبر : 1624645 | 27 تیر 1398 ساعت 11:30 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره برزیلی بی تاب بازگشت؛

نیمار- بارسلونا؛ اینگونه امکان پذیر است (عکس)

دو باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن هر دو به دنبال راه حلی برای بازگشت ستاره برزیلی به نوکمپ هستند.

نیمار- بارسلونا؛ اینگونه امکان پذیر است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیمار قصد جدایی کرده و مدیران پی اس جی در تلاش برای یافتن بهترین راه حل برای انجام این انتقال هستند و در صورتی که هدف نهایی شدن این انتقال باشد، دو باشگاه چاره ای جز درک شرایط یکدیگر ندارند.

 

در حال حاضر و با توجه به پرداخت سنگین بارسلونا به اتلتیکومادرید برای خرید آنتوان گریزمان، آنچه مشخص بوده این است که بارسا توان پرداخت رقم انتقال نیمار به طور کامل در سال جاری را ندارد و اگر قرار است مبلغی پرداخت شود، پاری سن ژرمن باید تا ژوئن سال آینده صبور باشد.

 

بهترین راه حل برای بارسلونا این است که همتای فرانسوی روش معاوضه بازیکن را قبول کند. به جز فیلپ کوتینیو ستاره برزیلی و 27 ساله بارسلونا، پاری سن ژرمن باید قبول کند یک یا دو بازیکن دیگر نیز از بارسا جذب کند (گزینه هایی چون عثمان دمبله و ایوان راکیتیچ نیز مطرح شده است)، اما باشگاه فرانسوی علاقه ای به این روش ندارد و تنها برای فروش نیمار به پول نیاز دارد.

 

1419281

 

پس در این شرایط بهترین راه حل انتقال کوتینیو به علاوه پرداخت نقدی اسنت. تنها شرطی که باشگاه بارسلونا در این میان دارد این است که این پرداخت تا ژوئن 2020 به تعویق افتد و تا آن مقطع آبی اناری ها فرصت بیشتری برای مانور داشته باشند. کلید معامله در ارزیابی نهایی قیمت نیمار است و با توجه به اتفاقات سالهای اخیر ممکن است انتقال وی به نوکمپ با کمتر از 200 میلیون یورو نیز انجام شود.

 

اما گزینه ی قابل قبول که هر دو طرف آن را قبول کنند انتقال کوتینو با گزینه خرید اجباری و انتقال نیمار به بارسا است. اینگونه باشگاه بارسلونا سال آینده مبلغ 70 میلیون یورو به پاری سن ژرمن پرداخت کرده و از لحاظ مالی، هر دو باشگاه ضرر نخواهند کرد.

 

مذاکرات شروع شده است اما هیچ کس نمی داند که چگونه این مذاکرات پایان می یابد و به نظر می رسد که هر روز که می گذرد، نیمار به بارسا نزدیک تر می شود.

 

یافتن زمانبندی نهایی برای حل این مسئله بسیار دشوار است زیرا در اوایل ماه آگوست بازی های پاری سن ژرمن شروع می شود و این تیم تریح می دهد تکلیف نیمار زودتر روشن شود، اما علیرغم اینکه همه می دانند نیمار به شدت علاقمند به بازگشت است، در بارسا چنین عجله ای وجود ندارد.

 

1420219

دیدگاه‌ها