کد: 879013 خرداد 1405 ساعت 00:587.6K بازدید

تقسیم امتیازات به سود تیم در خطر سقوط

توقف آریو اسلامشهر مقابل شهرداری نوشهر در هفته بیست‌وهفتم لیگ دسته اول، بیش از آنکه به سود میزبان باشد، برای تیم شمالی ارزش داشت. این مسابقه با نتیجه ۱-۱ خاتمه یافت تا دو تیم به یک امتیاز رضایت دهند. آریو که برای کسب پیروزی در خانه تلاش می‌کرد، با این تساوی ۳۱ امتیازی شد و جایگاه یازدهم جدول را حفظ کرد. در مقابل، شهرداری نوشهر با رسیدن به امتیاز ۲۳، همچنان در رتبه شانزدهم باقی ماند اما یک گام مهم در مسیر بقا برداشت. با توجه به رقابت نزدیک تیم‌های پایین جدول، نماینده نوشهر امیدوار است این امتیاز خارج از خانه زمینه‌ساز نتایج بهتر و خروج از محدوده سقوط در هفته‌های آینده باشد. گزارش تصویری این دیدار را در ادامه مشاهده می‌کنید:

علیرضا راسخ
3اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
لطفا منتظر بمانید...