کد خبر : 1580801 | 13 دی 1397 ساعت 01:25 | 68.5K بازدید | 0 دیدگاه

نیوکاسل 0-2 یونایتد: چهره واقعی شیاطین

منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه مقابل نیوکاسل به پیروزی 2-0 رسید.

نیوکاسل 0-2 یونایتد: چهره واقعی شیاطین

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ که در سه دیدار قبلی با هدایت سولسشر به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب برابر نیوکاسل، به چهارمین پیروزی پیاپی شان دست پیدا کردند تا همچنان در یک قدمی آرسنال، تیم پنجم جدول لیگ برتر باشند.

یونایتدها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما موقععیت خاصی روی دروازه میزبان ایجاد نکردند.

برتری منچستریونایتد ادامه پیدا کرد اما در دقیقه 15، چیزی نمانده بود که نیوکاسل روی اولین موقعیتش به گل برسد اما تکل عالی فیل جونز، مانع از گلزنی روندون شد.

 

1368892

 

در ادامه بار دیگر یونایتدها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 25، صاحب یک موقعیت خوب شدند اما در حالی که مدافعان نیوکاسل دچار اشتباه شده بودند، دوبرووکا مانع از گلزنی راشفورد شد.

چند دقیقه بعد نوبت تیم میزبان بود که بار دیگر صاحب موقعیت شود اما این بار هم روندون ضربه سرش را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

در دقایق پایانی نیمه اول، بازیکنان منچستریونایتد حملات شان برای زدن گل را ادامه دادند اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را هم منچستریونایتد بهتر آغاز کرد اما باز هم این بازیکنان میزبان بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه داوید دخیا ایجاد می کردند.

در دقیقه 55، روی همکاری شار و آتسو، ریچی صاحب یک موقعیت خوب شد اما به راحتی آن را از دست داد. در مقابل، سرانجام برتری یونایتدها در دقیقه 64 به گل اول بازی منجر شد. روی یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه نیوکاسل بود که دوبرووکا شوت محکم مارکوس راشفورد را ناقص دفع کرد و توپ برگشتی را روملو لوکاکو تبدیل به گل کرد.

 

1368898

 

1368899

 

 

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید اما باز هم این بازیکنان منچستریونایتد بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 80 به گل دوم رسیدند.

روی یک حرکت تیمی عالی بود که توپ با پاس الکسیس سانچس به راشفورد رسید و او هم در موقعیت تک به تک، دروازه نیوکاسل را باز کرد.

 

1368900

 

علی رغم این دو گل برتری، یونایتدها در دقایق پایانی به حملات شان ادامه دادند و حتی می توانستند در وقت های اضافه به گل سوم برسند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با همان دو گل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها