کد خبر : 1549133 | 05 شهریور 1397 ساعت 01:03 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر 2-2 تورینو: پیروزی از دست رفته نرآتزوری

اینتر میلان در دیداری خانگی مقابل تورینو با نتیجه تساوی 2-2 متوقف شد.

اینتر 2-2 تورینو: پیروزی از دست رفته نرآتزوری

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان لوچانو اسپالتی با دو گل از حریف پیش افتادند اما در نیمه دوم، دو بار دروازه شان را باز شده دیدند و به کسب تنها یک امتیاز این دیدار رضایت دادند.

اینتری ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها 6 دقیقه از بازی سپری شده بود که این تیم به گل رسید. ایوان پریشیچ که روی پاس عرضی مائورو ایکاردی صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه محکم، دروازه تورینو را باز کرد.

 

1331078

 

برتری اینتر بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد اما پس از آن بازیکنان تورینو پیش کشیدند و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه حریف ایجاد کردند ولی نتوانستند به گل برسند.

در مقابل این اینتر بود که در دقیقه 32 به گل دوم رسید. روی یک ضربه آزاد از سمت چپ محوطه جریمه تورینو بود که ارسال پولیتانو به استفان دی فری رسید و ضربه سر این مدافع هلندی، به گل دوم نرآتزوری تبدیل شد.

در دقایق پایانی نیمه اول، دو تیم نمایش متعادلی داشتند اما موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد و در نهایت این نیمه با برتری 2-0 اینتر به پایان رسید.

نیمه دوم را تورینو هجومی آغاز کرد و خیلی زود به نتیجه رسید. روی پاس بلند یاگو فالکه به پشت مدافعان اینتر بود که بلوتی با هاندانوویچ تک به تک شد و بعد از فریب او، با یک ضربه نوک پا، دروازه را باز کرد.

بعد از این گل بازی تا اندازه ای متعادل شد اما باز هم این تیم تورینو بود که برای زدن گل تساوی تلاش بیشتری داشت و سرانجام در دقیقه 68، توانست حساب کار را 2-2 کند. روی یک رفت و برگشت، توپ پشت محوطه جریمه اینتر به میته رسید و او هم بعد از پیشروی ضربه ای نه چندان محکم زد که با اشتباه هاندانوویچ، وارد دروازه شد.

اینتری ها که پیروزی شان را از دست رفته می دیدند، در ادامه پیش کشیدند اما توان ایجاد موقعیت روی دروازه حریف را نداشتند. در دقایق پایانی بازیکنان تورینو بودند که خطرناک تر ظاهر شدند اما نتوانستند به گل سوم برسند و در نهایت بازی با تساوی 2-2 به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها