کد خبر : 1494556 | 10 دی 1396 ساعت 16:28 | 38.9K بازدید | 0 دیدگاه

دژاگه به المپیاکوس نمی رود

هافبک باتجربه تیم ملی ایران تمایلی به حضور در سوپرلیگ یونان ندارد.

دژاگه به المپیاکوس نمی رود

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه کریم انصاری فرد از تیم پانیونیوس به المپیاکوس منتقل شد و حضور او در این تیم پرافتخار یونانی با موفقیت همراه شد، مسئولان این باشگاه تمایل بیشتری برای جذب بازیکنان ایرانی از خود نشان دادند.

 

گزینه بعدی که مد نظر المپیاکوس قرار گرفت، دیگر بازیکنی بود که به همراه کریم در پانیونیوس توپ می زد. احسان حاج صفی که در ترکیب تیم پانیونیوس عملکرد خوبی از خود نشان داد، برای پنجره نقل و انتقالاتی زمستان مورد توجه مدیران این باشگاه قرار گرفت و آنها تصمیم گرفتند بازیکن چپ پا و چند پسته ایرانی را به ترکیب مدافع عنوان قهرمانی سوپرلیگ یونان اضافه کنند.

 

اما این انتهای مسیر ورود ایرانی ها به المپیاکوس نبود و اخیرا شنیده شده که مسئولان این باشگاه در نظر دارند اشکان دژاگه، هافبک باتجربه و کاپیتان تیم ملی ایران را نیز به خدمت بگیرند.

 

با وجود اینکه تمایل المپیاکوس برای جذب دژاگه مشخص شده، اما بازیکن کهنه کار تیم ملی ایران تمایلی برای حضور در این تیم ندارد. دلیل این بی میلی دژاگه به پوشیدن پیراهن تیم المپیاکوس این است که اشکان می خواهد فوتبال خود را در کشور انگلیس پیگیری کند. او که سابقه حضور در فولام را در کارنامه دارد، امیدوار است بتواند آخرین سال های بازی در اروپا را نیز در انگلیس سپری کند.

دیدگاه‌ها