کد خبر : 1559209 | 14 مهر 1397 ساعت 19:13 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

احمد موسوی؛ گلی برای اثبات و ناکام در صعود

مدافع راست ماشین سازی با حضور به موقع خود در محوطه جریمه پارس جنوبی تیمش را با یک گل از حریف پیش انداخت اما پارسی‌ها در ثانیه‌های پایانی موفق به جبران آن شدند.

احمد موسوی؛ گلی برای اثبات و ناکام در صعود

به گزارش "ورزش سه"، سیداحمد موسوی که پیش از این بازی با مصدومیت مواجه بود و حضورش برابر پارس جنوبی در ابهام قرار داشت، در نهایت از سوی رضا مهاجری به کار گرفته شد و توانست یکی از جذابترین گل‌های این فصل تیمش را به نام خود کند.


مدافع راست تکنیکی ماشین سازی با حضوری به موقع در محوطه جریمه پارس جنوبی توانست ضربه خود را روی ارسال محسن یوسفی به سمت دروازه گوهری بزند و آن را به گل تیمش تبدیل کند تا شاگردان رضا مهاجری در آستانه صعود به مرحله بعدی جام حذفی قرار داشته باشند. هرچند در دقایق پایانی این پارس جنوبی بود که روی اشتباه فرناندو دخسوس، توسط حامد نورمحمدی به گل تساوی دست یافتند.


احمد موسوی که در ابتدای فصل راهی پارس جنوبی شده بود، بعد از اینکه از سوی مهدی تارتار در پست موردعلاقه‌اش به کار گرفته نشد، ترجیح داد بار دیگر به ماشین سازی بازگردد و اکنون توانسته با این گل توانایی خود را به اثبات برساند و باید دید این گل به آنها در نهایت برای صعود از جم کمک خواهد کرد یا خیر.


دیدار دو تیم در 90 دقیقه به تساوی یک بر یک انجامیده است و اکنون شاگردان مهدی تارتار و رضا مهاجری در وقت‌های اضافه به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه‌ها