کد خبر : 1609531 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 19:09 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

علا عباس: برای صعود باید ببریم

خط و نشان عراقی‌ها برای شاگردان منصوریان!

کاپیتان تیم الزورا می‌گوید که برای زنده ماندن راهی جز کسب پیروزی برابر ذوب‌آهن نخواهند داشت.

به گزارش "ورزش‌ سه"،  ذوب‌آهن ایران روز سه شنبه از ساعت 23 در ورزشگاه کربلا به مصاف الزورا عراق می‌رود و به دنبال این است با کسب تک امتیاز از این دیدار صعود خود به مرحله بعدی مسابقات را قطعی کند. علا عباس کاپیتان تیم الزورا در گفت و گو با سایت کورا جدال با نماینده کشورمان را سخت دانست و می‌گوید: وقت پیروزی دوباره ما در لیگ قهرمانان آسیا فرا رسیده است. الزورا تنها می‌تواند با شکست ذوب‌آهن شانس خود برای حضور در مرحله حذفی را افزایش دهد و به همین دلیل باید به این مهم برسیم. 


وی در ادامه گفت: ما اکنون شرایط بحرانی را پشت سر گذاشتیم. هر چند که دغدغه مالی یکی از دلایل مهمی بود که باعث اختلال در شرایط تیم شد. اما این دلیل محکمی مبنی بر حذف الزورا از لیگ قهرمانان آسیا نمی‌تواند باشد. ما قبلا هم در لیگ قهرمانان یک مرتبه شرکت کرده‌ایم و موفق نیز بوده‌ایم. اما حالا می‌خواهیم دومین موفقیت خود را نیز جشن بگیریم. 


نماینده عراق در حال حاضر با چهار امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته و از طرفی شاگردان علیرضا منصوریان هم با ده امتیاز رده نخست جدول را در اختیار دارند و هر دو به دنبال کسب امتیاز خواهند بود. الزورا برای زنده ماندن برد می‌خواهد و ذوب‌آهن نیز با تک امتیاز از گروه صعود می‌کند.

 

1403533

دیدگاه‌ها